Gå til innhold

Tips til hyggelig middag til meg selv på lørdag


Glitter

Anbefalte innlegg

snusmumeriken96

Min favoritt er laks og potet. Høres kanskje kjedelig ut, men det er sykt godt om du lager det med stekt sopp, grønnsaker og krydrer det godt. Eller du kan lage kjøttkaker og ertestuing og poteter . Hehhe, jeg har mest sånne tradisjonelle norske middagstipps å komme med, men det er det jeg liker mest. Ellers er det også godt å spise makrell i tomat fra boksen, eller varme boksen litt opp i mirkoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kanskje du kan skjeie ut litt med Verdure vegansk pizza .Bare å skrive navnet så kommer det opp hvilken kjede som selger det.Er veldig god og billigere enn kjøtt pizza.Liker også flere kjøttpizzaer,men Verdure kommer høyt på smak.

Anonymkode: 04ddd...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Kanskje du kan skjeie ut litt med Verdure vegansk pizza .Bare å skrive navnet så kommer det opp hvilken kjede som selger det.Er veldig god og billigere enn kjøtt pizza.Liker også flere kjøttpizzaer,men Verdure kommer høyt på smak.

Anonymkode: 04ddd...df7

Litt lenge siden den lørdagen, men takk for tips. :) Jeg er dog ingen veganer. Kan fint spise pizza uten kjøtt, men ost må jeg ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...