Gå til innhold

Rar hodepine


Gamle_Trine

Anbefalte innlegg

Jeg er ofte plaget med hodepine - i perioder hver dag. Det er som regel ikke kraftig hodepine som jeg trenger smertestillende midler for, men mer moderat. Jeg har regnet med at det skyldes spenninger i nakken. For noen år siden var jeg til en undersøkelse der jeg fikk festet noe til hodet og jeg ble undersøkt. Det ble ikke påvist noe unormalt da.

Har nå vært plaget i en lang periode og i de siste dagene har jeg også hatt et ekkelt press bak øynene/neserota. Føler liksom at synet også påvirkes litt, uten at jeg kan si jeg ser uklart. Det kjennes bare ekkelt ut i øynene.

Hva kan dette være? Har en tendens til å tenke det verste, og har allerede tenkt på hjernesvulst...

Hva bør jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi

Kjære Gamle Trine !!

Det var antakelig EEG du tok den gangen for en stund siden. Det er svært sjelden at EEG hjelper oss noe særlig når det gjelder diagnostikk av hodepine.

Jeg synes du bør ta kontakt med lege igjen for ny undersøkelse, og aller helst bli undersøkt av neurolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...