Gå til innhold

Forstoppelse haster!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vedkommende har vært hos lege å tatt blodprøver og sånt,ikke fått vært skikkelig på do det siste døgnet,det er mye smerter i magen,det har blitt forsøkt duphalac og mikrolax uten hell. Skal forsøke pursennid til kvelds,noen som har erfaring om de virker? 

Anonymkode: 51c81...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Vedkommende har vært hos lege å tatt blodprøver og sånt,ikke fått vært skikkelig på do det siste døgnet,det er mye smerter i magen,det har blitt forsøkt duphalac og mikrolax uten hell. Skal forsøke pursennid til kvelds,noen som har erfaring om de virker? 

Anonymkode: 51c81...bba

Det virket ikke på meg, det som hjelper nå er dulcolax stikkpille. Jeg sliter også med forstoppelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vedkommende har vært hos lege å tatt blodprøver og sånt,ikke fått vært skikkelig på do det siste døgnet,det er mye smerter i magen,det har blitt forsøkt duphalac og mikrolax uten hell. Skal forsøke pursennid til kvelds,noen som har erfaring om de virker? 

Anonymkode: 51c81...bba

Spis et par never tørkede aprikoser i kveld og jeg er temmelig sikker på at du sitter på ramma i morgen tidlig... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (2 minutter siden):

Spis et par never tørkede aprikoser i kveld og jeg er temmelig sikker på at du sitter på ramma i morgen tidlig... ;) 

Det må jeg prøve for svisker hjelper jo ikke lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Det må jeg prøve for svisker hjelper jo ikke lenger. 

Jeg får også fart på magen om jeg river et eple og en gulrot og spiser om kvelden, da er det full fart om morgenen for å si det sånn! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (20 minutter siden):

Jeg får også fart på magen om jeg river et eple og en gulrot og spiser om kvelden, da er det full fart om morgenen for å si det sånn! :D 

Ok da skal jeg prøve det og :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...