Gå til innhold

Hva er galt med meg??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er I 20 årene og sliter av og til.

I den siste tiden har jeg vært mer og mer tilbaketrukket, har av og til vondt i hodet, tenker veldig mye, er svimmel, ut av kroppen opplevelser, klarer ikke å snakke med folk utenom hei og hadet,

Så har jeg vanskeligheter med å gå på jobb og gjøre ting hvor jeg må tenke, sitter av og til og klarer ikke å få meg ut så jeg kommer forsent, klarer ikke å følge med og er overstimulert av det som foregår rundt meg.

Har en annen døgnrytme nå, det er vanskelig å betale regninger og jeg bryr meg egentlig ikke om det eller så mye annet, er jeg deprimert?

Jeg har også sagt opp jobben fordi jeg vil bare ligge på et mørkt rom og hvile, hva er det som er galt med meg?

Har på en måte ikke kontakt med følelsene mine og det er vanskelig å tenke på hva som er viktig å gjøre

Anonymkode: 3eb3a...013

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/466554-hva-er-galt-med-meg/
Del på andre sider

• 1 år senere...

Fortsetter under...

Gjest ca39e...a8d

Jeg er også mye overstimulert ,i den forstand at jeg har for mange tanker,får ikke fokus.Kom plutslig på noe jeg hørte eller leste før.Fremtiden skapes ,den vedtas ikke.Skal prøve å prøve ut denne måten å tenke på.Einstein sa(skrev): Gjør ting enklest mulig ,men heller ikke enklere.Skal prøve å bruke noe av det også.

Anonymkode: ca39e...a8d

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/466554-hva-er-galt-med-meg/#findComment-4206768
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...