Gå til innhold

Mistenkt hiv smitte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg er en 20 år jente som hadde samleie med en eldre mann, i et land hvor hiv er høyt utbredt blant befolkningen. Mannen var født og oppvokst i dette landet. Vi hadde samleie tre ganger, en gang hvor jeg lot han ta den inn i meg uten kondom en liten periode, for så å ha den på videre. Nå er dette 8 uker siden, men for ca en uke siden begynte jeg å få symptomer som minnet om halsbetennelse. Litt hovne lymfeknuter, rød, sår hals, noe hoste osv. jeg er veldig redd for om dette skal være hiv. Er det noen som vet om sannsynligheten øker mye fordi han hadde den litt inni uten kondom? Mensen min har også vært mer framtreden, er dette et symptom? Jeg trenger å bli beroliget, eller å bare få et direkte svar så jeg kan gjøre noe med situasjonen. 
 

(jeg har testet meg, men vet ikke når svaret kommer så vil gjerne ha råd inntil da)

Anonymkode: 141fa...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sannsynligheten er ganske liten:

https://www.medicalnewstoday.com/articles/chances-of-getting-hiv#summary-table

Det står skrevet litt rart (risiko i prosent pr 10 000).  Jeg sjekket kilden, og det korrekte er at risikoen er 0,08% ved ett ubeskyttet samleie med en smittet.

Så hva skal man si...det er ganske usannsynlig at du er smittet, men ikke helt umulig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...