Gå til innhold

Fundus hypertonicus


Gjest Inga-Astri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Inga-Astri skrev (1 time siden):

Vil det hjelpe med øyedråper?

Mistenker du bare tuller. Er det Dagbokforumet du ønsker rask tilgang til, eller hva er det?

Anonymkode: 94260...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inga-Astri
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Mistenker du bare tuller. Er det Dagbokforumet du ønsker rask tilgang til, eller hva er det?

Anonymkode: 94260...f0f

Nei, jeg fikk noe svie i øynene og tenkte det var greit å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inga-Astri skrev (1 time siden):

Nei, jeg fikk noe svie i øynene og tenkte det var greit å spørre.

Dersom du faktisk er seriøs og ikke bare prøver å imponere med alle disse medisinske uttrykkene så vil jeg foreslå at du heller bruker vanlige, norske navn på det du er ute etter, da er det lettere for andre å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inga-Astri
Lillemus skrev (11 minutter siden):

Dersom du faktisk er seriøs og ikke bare prøver å imponere med alle disse medisinske uttrykkene så vil jeg foreslå at du heller bruker vanlige, norske navn på det du er ute etter, da er det lettere for andre å svare.

Jeg skriver hva det er og trodde det var allmennkunnskap men jeg skal skrive lettere neste gang. 

Endret av Inga-Astri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Inga-Astri skrev (2 minutter siden):

Jeg skriver hva det er og trodde det var allmennkunnskap men jeg skal skrive lettere neste gang. 

Det skinner så utrolig godt gjennom at du bare er et forumtroll. 

Anonymkode: 94260...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inga-Astri
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det skinner så utrolig godt gjennom at du bare er et forumtroll. 

Anonymkode: 94260...f0f

Jeg er ikke et forumtroll. Herregud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Inga-Astri skrev (1 minutt siden):

Jeg er ikke et forumtroll. Herregud. 

Du kan da ikke i fullt alvor tro at Fundus hypertonicus og andre fagbetegnelser du strør om deg med er allmennkunnskap? Da overvurderer du den vanlige mann noe veldig. Du får bruke vanlige ord og forklare med vanlige ord det du lurer på. 

Anonymkode: 94260...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inga-Astri
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan da ikke i fullt alvor tro at Fundus hypertonicus og andre fagbetegnelser du strør om deg med er allmennkunnskap? Da overvurderer du den vanlige mann noe veldig. Du får bruke vanlige ord og forklare med vanlige ord det du lurer på. 

Anonymkode: 94260...f0f

Mottatt det må jeg huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inga-Astri skrev (1 time siden):

Jeg tenkte bare at siden jeg skrev i allmennmedisin måtte jeg også bruke medisinske ord... 

Det er ingen fagpersoner her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...