Gå til innhold

Medisiner og avføring


Gjest Inga-Astri

Anbefalte innlegg

Gjest Inga-Astri

Jeg går på noen  medisiner som har forårsaket treg avføring og sparsomme tømminger. Har prøvd svisker movicol og andre hjelpebehandlende triks for å sette i gang prosessen. Nå har jeg gått 6  døgn uten avføring. 

Endret av Inga-Astri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
Inga-Astri skrev (26 minutter siden):

Jeg går på noen  medisiner som har forårsaket treg avføring og sparsomme tømminger. Har prøvd svisker movicol og andre hjelpebehandlende triks for å sette i gang prosessen. Nå har jeg gått 6  døgn uten avføring. 

Du kan prøve dulcolax stikkpiller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inga-Astri skrev (2 timer siden):

Jeg går på noen  medisiner som har forårsaket treg avføring og sparsomme tømminger. Har prøvd svisker movicol og andre hjelpebehandlende triks for å sette i gang prosessen. Nå har jeg gått 6  døgn uten avføring. 

Tørkede aprikoser får fart på sakene hos meg. Drikk mye vann og sørg for å få mosjon, det får også tarmen i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inga-Astri
Lillemus skrev (5 minutter siden):

Tørkede aprikoser får fart på sakene hos meg. Drikk mye vann og sørg for å få mosjon, det får også tarmen i gang.

Det har jeg ikke prøvd enda. Jeg drikker vann mens jeg går med stavene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Inga-Astri skrev (33 minutter siden):

4 pakker?

Fire pakker? Nei en pille holder :) De hjelper for meg, får også forstoppelse av medisinen jeg tar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inga-Astri
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Fire pakker? Nei en pille holder :) De hjelper for meg, får også forstoppelse av medisinen jeg tar. 

Om jeg forstår deg rett mener du en pille ikke middel du sprøyter inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Inga-Astri skrev (1 minutt siden):

Om jeg forstår deg rett mener du en pille ikke middel du sprøyter inn?

Ja det er stikkpille, det tar ikke lang tid før du får gått på do etterpå. Og dråper fungerer også bra hvis du heller vil det, da bare blander du dråpene i litt vann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inga-Astri
stjernestøv skrev (9 timer siden):

Ja det er stikkpille, det tar ikke lang tid før du får gått på do etterpå. Og dråper fungerer også bra hvis du heller vil det, da bare blander du dråpene i litt vann. 

Det hjalp ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...