Gjest Inga-Astri Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 (endret) Jeg går på noen medisiner som har forårsaket treg avføring og sparsomme tømminger. Har prøvd svisker movicol og andre hjelpebehandlende triks for å sette i gang prosessen. Nå har jeg gått 6 døgn uten avføring. Endret 27. mai 2022 av Inga-Astri 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 Inga-Astri skrev (26 minutter siden): Jeg går på noen medisiner som har forårsaket treg avføring og sparsomme tømminger. Har prøvd svisker movicol og andre hjelpebehandlende triks for å sette i gang prosessen. Nå har jeg gått 6 døgn uten avføring. Du kan prøve dulcolax stikkpiller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inga-Astri Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 stjernestøv skrev (1 time siden): Du kan prøve dulcolax stikkpiller. 4 pakker? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 Inga-Astri skrev (2 timer siden): Jeg går på noen medisiner som har forårsaket treg avføring og sparsomme tømminger. Har prøvd svisker movicol og andre hjelpebehandlende triks for å sette i gang prosessen. Nå har jeg gått 6 døgn uten avføring. Tørkede aprikoser får fart på sakene hos meg. Drikk mye vann og sørg for å få mosjon, det får også tarmen i gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inga-Astri Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 Lillemus skrev (5 minutter siden): Tørkede aprikoser får fart på sakene hos meg. Drikk mye vann og sørg for å få mosjon, det får også tarmen i gang. Det har jeg ikke prøvd enda. Jeg drikker vann mens jeg går med stavene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 Inga-Astri skrev (33 minutter siden): 4 pakker? Fire pakker? Nei en pille holder De hjelper for meg, får også forstoppelse av medisinen jeg tar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inga-Astri Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 stjernestøv skrev (1 minutt siden): Fire pakker? Nei en pille holder De hjelper for meg, får også forstoppelse av medisinen jeg tar. Om jeg forstår deg rett mener du en pille ikke middel du sprøyter inn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 Inga-Astri skrev (1 minutt siden): Om jeg forstår deg rett mener du en pille ikke middel du sprøyter inn? Ja det er stikkpille, det tar ikke lang tid før du får gått på do etterpå. Og dråper fungerer også bra hvis du heller vil det, da bare blander du dråpene i litt vann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inga-Astri Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 stjernestøv skrev (9 timer siden): Ja det er stikkpille, det tar ikke lang tid før du får gått på do etterpå. Og dråper fungerer også bra hvis du heller vil det, da bare blander du dråpene i litt vann. Det hjalp ikke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inga-Astri Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 Kan kjennes som dekompressiv depressiv følelse i endetarmen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.