Gjest Hurja Skrevet 28. mai 2022 Del Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Husker en annen gang jeg hadde manisk psykose, og den var av det mer behagelige slaget. Men hadde vrangforestillinger så det holdt! Jeg ønsker ikke å gå så veldig i detalj på hva jeg gjorde, men jeg opplevde meg utvalgt, salig, hellig og lykkelig, og følte på en sterk kjærlighet til mennesker rundt meg, og gjorde ting for å vise dem hvor glad jeg var i dem. Jeg hadde et oppdrag fra "øverste hold" (Gud). Jeg skjems så utrolig mye i ettertid. Bare ved å rippe opp i hukommelsen rundt dette nå så kjenner jeg at jeg rødmer 🥵 Anonymkode: d6d15...cdb Du kan ikke noe for det, så jeg synes ikke du skal skamme deg ❤️ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den forsvunne diamanten Skrevet 28. mai 2022 Del Skrevet 28. mai 2022 Verden var en datasimulering. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 Del Skrevet 28. mai 2022 Hurja skrev (8 minutter siden): Du kan ikke noe for det, så jeg synes ikke du skal skamme deg ❤️ Fine, snille Hurja ❤️ Anonymkode: d6d15...cdb 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 Del Skrevet 28. mai 2022 Den forsvunne diamanten skrev (5 minutter siden): Verden var en datasimulering. Det må ha vært en rar verden å befinne seg i. Var det skummelt eller gøy? Hvordan opplevde du det? Du trenger ikke å svare hvis ikke du vil. Anonymkode: d6d15...cdb 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hurja Skrevet 28. mai 2022 Del Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fine, snille Hurja ❤️ Anonymkode: d6d15...cdb Tusen takk 🥰 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den forsvunne diamanten Skrevet 28. mai 2022 Del Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det må ha vært en rar verden å befinne seg i. Var det skummelt eller gøy? Hvordan opplevde du det? Du trenger ikke å svare hvis ikke du vil. Anonymkode: d6d15...cdb Det var skummelt fordi jeg noen ganger tenkte at de som skulle hjelpe meg var med på det liksom. Og når det var for mange mennesker på et sted trodde jeg at simulasjonen skulle kræsje. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 Del Skrevet 28. mai 2022 Den forsvunne diamanten skrev (6 minutter siden): Det var skummelt fordi jeg noen ganger tenkte at de som skulle hjelpe meg var med på det liksom. Og når det var for mange mennesker på et sted trodde jeg at simulasjonen skulle kræsje. Huff, høres stressende ut. Den hjernen vår er jammen rar. Men den er jo et organ som alle andre organer, og man kan også bli syk i det organet som i alle andre. Anonymkode: d6d15...cdb 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 Del Skrevet 28. mai 2022 Den forsvunne diamanten skrev (1 time siden): Det var skummelt fordi jeg noen ganger tenkte at de som skulle hjelpe meg var med på det liksom. Og når det var for mange mennesker på et sted trodde jeg at simulasjonen skulle kræsje. Avsluttet du hjelpen da når du følte det sånn? Anonymkode: cf64b...2c1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 28. mai 2022 Del Skrevet 28. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Høres også helt ille ut å oppleve. Lurer litt på om en av fellesnevnerne for psykoser kan være stor frykt, i alle fall hvis det er av paranoid karakter. Takk for at du delte. Anonymkode: d6d15...cdb Jeg vet ikke. Men veldig mange tror jo de oveevåkes. Jeg føler på skam pga det var rusutløst og selvforskyldt. Endret 28. mai 2022 av Glitter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den forsvunne diamanten Skrevet 29. mai 2022 Del Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Avsluttet du hjelpen da når du følte det sånn? Anonymkode: cf64b...2c1 Jeg var tvangsinnlagt så jeg fikk ikke bestemme det😂 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 Del Skrevet 29. mai 2022 Den forsvunne diamanten skrev (2 timer siden): Jeg var tvangsinnlagt så jeg fikk ikke bestemme det😂 Ah, er du helt ute av det nå? Er de tankene om simulasjonen og at folk er mot deg HELT borte nå? Eller har du de fortsatt bare i mindre grad? Anonymkode: cf64b...2c1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 29. mai 2022 Del Skrevet 29. mai 2022 Jeg var midt inni et spill der meningen var at jeg skulle gi penger til han som styrte spillet og var nærmest overnaturlig alle var med på spillet og hvis jeg greide å spille riktig ville jeg få sex fra han som trakk i trådene og styrte spillet han planter et hemmelig kamera i lap topen min og styre hjernen min der han fulgte med på meg via kameraet alt var en test og jeg fikk stemmer fra forrige legen min med kommando me å sove selv om jeg var manisk for da ville jeg ikke fått straff for å ha gitt venninna mi kreft En annen venninne var i leiligheten min og stjal alle verdiene mind, penger og bank kort så jeg hastet i en taxi for å stoppe henne Men hun var ikke der. plutselig hørte jeg hun komme opp trappen hun skulle drepe meg Hun kom ikke og jeg kom litt til meg selv og ringte henne Da ble jeg innlagt hun ringte tanta mi som kjørte meg til legevakta Alle folkene hadde ansiktet som jeg kjente igjen men det var ikke dem, men jeg skrek til vekteren som dro meg inn i et Avlukke på legevakta, «jeg vet hvem du er!!!! Du er ben Kristiansen!!!!» (ikke det navnet jeg skrek, anonymisert) det var uuutholdelig å være på legevakta og vente Endelig ble jeg flytter til sykehuset det var en gul og grønn knapp i rommet mitt så jeg trykket på knappen den gule for den betydde liv!! Senere sjekke jeg om hvilke ansatte av personalet var med på spillet Spillet sluttet aldri, det bare gikk videre og videre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den forsvunne diamanten Skrevet 29. mai 2022 Del Skrevet 29. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ah, er du helt ute av det nå? Er de tankene om simulasjonen og at folk er mot deg HELT borte nå? Eller har du de fortsatt bare i mindre grad? Anonymkode: cf64b...2c1 Jeg kan få en del uvirkelighetsfølelse. Men jeg tror ikke på følelsen og tankene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.