Gå til innhold

Uvel timer etter besvimelse


Bøtteknotten

Anbefalte innlegg

Bøtteknotten

Hei!

Noen som vet hvorfor man (kan) blir kvalm, slapp og uvel i timesvis etter å ha besvimt? Og om det er noe en kan gjøre?

Gikk i bakken i ettermiddag. I etterpåklokskapens lys, så er det ikke noe rart, heller fullt forståelig. Så det lurer jeg ikke på.. (Det var ikke lurt å sitte en time i badekaret i varmt vann, rett etter en veldig lang joggetur, og sikkert for lite vann etterpå også - selv om jeg drakk det jeg følte var kjempemye rett etter at jeg kom inn..)

Men timene går, og det slipper liksom ikke taket..frustrerende. Og klarer ikke Google meg til annet enn at det er ganske vanlig.  Er ikke bekymra altså, bare nysgjerrig og frustrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bøtteknotten skrev (58 minutter siden):

Hei!

Noen som vet hvorfor man (kan) blir kvalm, slapp og uvel i timesvis etter å ha besvimt? Og om det er noe en kan gjøre?

Gikk i bakken i ettermiddag. I etterpåklokskapens lys, så er det ikke noe rart, heller fullt forståelig. Så det lurer jeg ikke på.. (Det var ikke lurt å sitte en time i badekaret i varmt vann, rett etter en veldig lang joggetur, og sikkert for lite vann etterpå også - selv om jeg drakk det jeg følte var kjempemye rett etter at jeg kom inn..)

Men timene går, og det slipper liksom ikke taket..frustrerende. Og klarer ikke Google meg til annet enn at det er ganske vanlig.  Er ikke bekymra altså, bare nysgjerrig og frustrert.

Du har sørget for å drikke mer og få i deg mat og salt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inga-Astri
Bøtteknotten skrev (1 time siden):

Hei!

Noen som vet hvorfor man (kan) blir kvalm, slapp og uvel i timesvis etter å ha besvimt? Og om det er noe en kan gjøre?

Gikk i bakken i ettermiddag. I etterpåklokskapens lys, så er det ikke noe rart, heller fullt forståelig. Så det lurer jeg ikke på.. (Det var ikke lurt å sitte en time i badekaret i varmt vann, rett etter en veldig lang joggetur, og sikkert for lite vann etterpå også - selv om jeg drakk det jeg følte var kjempemye rett etter at jeg kom inn..)

Men timene går, og det slipper liksom ikke taket..frustrerende. Og klarer ikke Google meg til annet enn at det er ganske vanlig.  Er ikke bekymra altså, bare nysgjerrig og frustrert.

Slo du deg i hodet når du besvimte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten
Lillemus skrev (11 timer siden):

Du har sørget for å drikke mer og få i deg mat og salt? 

Jada! Drakk masse, både vann og Farris og brus. Og spiste både pizza og is utover dagen/kvelden.

Inga-Astri skrev (10 timer siden):

Slo du deg i hodet når du besvimte? 

Tror ikke det, jeg bare sank sammen (fra sittende og ned på gulvet). Så ikke hardt iallfall!

Er fin i dag, hjalp med en natts søvn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...