Gå til innhold

Klare å gråte foran behandler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Da snakker du vel mest sannsynligvis ikke om de tinga som er trist (hvis du er veldig trist vel og merke) eller du har snakket så mye om de samme tingene/den samme hendelsen at du egentlig er ferdig snakka om det og at det er derfor du snakker om det helt uten tårer. 

Anonymkode: c2dfe...8cf

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da snakker du vel mest sannsynligvis ikke om de tinga som er trist (hvis du er veldig trist vel og merke) eller du har snakket så mye om de samme tingene/den samme hendelsen at du egentlig er ferdig snakka om det og at det er derfor du snakker om det helt uten tårer. 

Jeg har vel egentlig ingen triste ting i livet mitt om jeg tenker meg om. Det at jeg er dårlig og sliter og har tanker om å ta livet mitt er vel trist på en måte. Jeg synes i alle fall det er verdt å gråte over for jeg vil egentlig ikke dø og er veldig redd for det at jeg skal miste kontrollen og ta mitt eget liv.

Anonymkode: 629e8...d87

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har vel egentlig ingen triste ting i livet mitt om jeg tenker meg om. Det at jeg er dårlig og sliter og har tanker om å ta livet mitt er vel trist på en måte. Jeg synes i alle fall det er verdt å gråte over for jeg vil egentlig ikke dø og er veldig redd for det at jeg skal miste kontrollen og ta mitt eget liv.

Aha skjønner.. Det er jo ingen vits i å gråte bare for å gråte? 

Men bare sånn på siden hvorfor går du i behandling om du ikke har noe trist i livet ditt? Psykiske problemer skaper ofte tristhet da. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Aha skjønner.. Det er jo ingen vits i å gråte bare for å gråte? 

Men bare sånn på siden hvorfor går du i behandling om du ikke har noe trist i livet ditt? Psykiske problemer skaper ofte tristhet da. 

Nei, det er det jo ingen vits i sånn egentlig. Jeg er bare veldig avstengt og tror det ville hjulpet meg mye om jeg klarte uttrykke følelser. Spesielt negative.

Jeg går vel mest i behandling fordi jeg er suicidal av og til og fordi ja, jeg vet ikke helt. Jeg har også problemer med å fungere i dagliglivet egentlig. Det er ett godt spørsmål egentlig. Jeg kunne sikkert klart meg uten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...