Gå til innhold

Noen som har tatt flått-vaksine?


usikker

Anbefalte innlegg

TBE

jeg finner flått på meg nesten hver dag…

Vurderer sterkt flåttvaksine, men har hørt at den skal taes på vinteren? Noen som vet?
Skal innom et Boots apotek i mrg og spørre, men ville høre med dere først😇

Noen som har tatt vaksinen, og fått event bivirkninger?
Det er vel 3 doser man må ta? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Jeg har tatt 2 av 3 vaksiner. Skal få tatt den siste nå i juni. De to første tas med 1-2 mnd mellomrom. Så tror jeg det var 6-12 mnd mellom de to siste.

Jeg har hatt 3 flått i år. Regner med at de hopper på meg flere ganger per uke nå fremover 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor bor dere? Jeg bor ikke et sted det er så mye flått, men vi har hytte mot Larvik kanten   og der er det visst mere flått. Vi har snakket om å kanskje ta vaksinen, hvis vi skal på hytta etterhvert. Men hvis man må ta flere med flere måneders mellomrom,  så er jo sommeren over før vi er ferdig vaksinert?

Anonymkode: ed681...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvor bor dere? Jeg bor ikke et sted det er så mye flått, men vi har hytte mot Larvik kanten   og der er det visst mere flått. Vi har snakket om å kanskje ta vaksinen, hvis vi skal på hytta etterhvert. Men hvis man må ta flere med flere måneders mellomrom,  så er jo sommeren over før vi er ferdig vaksinert?

Anonymkode: ed681...ca6

Jeg bor i Kristiansand. Masser av flått her. Først i år bestemte jeg meg for vaksinering. Har sagt til de voksne barna at vi betaler for vaksiner hvis de ønsker det. Mannen har ikke somlet seg til å ta vaksiner.

Du vil jo være litt beskyttet etter første vaksine, men det tar bortimot ett år å bli fullbeskyttet. Så jeg hadde nok ikke giddet det dersom jeg bare skulle være en kort periode i "flått-land".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...