AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 Skrevet 30. juni 2022 Jeg er så bekymret. Er det egentlig noe håp om å ha et godt og velfungerende liv når man har Schizoaffektiv lidelse? Anonymkode: 7b557...9c9 0 Siter
ISW Skrevet 1. juli 2022 Skrevet 1. juli 2022 Ja det er det. Det som imidlertid er viktig, er å leve så stabilt som man kan, som inkluderer å ta medisinene sine som foreskrevet, bruke tilleggsmedisin ved eventuelle svingninger, litt fysisk aktivitet, måtehold med alkohol og faste gjøremål i hverdagen. Jeg tenker det i stor grad er som ved bipolar lidelse, og de samme rådene som man lærer i psykoedukasjon der, er relevante her. 0 Siter
lyseblå Skrevet 1. juli 2022 Skrevet 1. juli 2022 ISW skrev (58 minutter siden): Jeg tenker det i stor grad er som ved bipolar lidelse, og de samme rådene som man lærer i psykoedukasjon der, er relevante her. Det tenker jeg også. Anbefales å melde seg på kurs dersom DPS du går til tilbyr dette. Jeg hadde i alle fall stort utbytte av det. 0 Siter
Marye Skrevet 1. juli 2022 Skrevet 1. juli 2022 Jeg har et godt liv med schizoaffektiv lidelse, men jeg er ufør da. Tar leponex 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 Skrevet 1. juli 2022 ISW skrev (8 timer siden): Ja det er det. Det som imidlertid er viktig, er å leve så stabilt som man kan, som inkluderer å ta medisinene sine som foreskrevet, bruke tilleggsmedisin ved eventuelle svingninger, litt fysisk aktivitet, måtehold med alkohol og faste gjøremål i hverdagen. Jeg tenker det i stor grad er som ved bipolar lidelse, og de samme rådene som man lærer i psykoedukasjon der, er relevante her. lyseblå skrev (7 timer siden): Det tenker jeg også. Anbefales å melde seg på kurs dersom DPS du går til tilbyr dette. Jeg hadde i alle fall stort utbytte av det. Marye skrev (2 timer siden): Jeg har et godt liv med schizoaffektiv lidelse, men jeg er ufør da. Tar leponex Tusen takk for svar, alle sammen. Jeg synes det gir håp alt dere sier. Anonymkode: 7b557...9c9 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.