Gå til innhold

Hvor lenge synes du det er akseptabelt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For min del foretrekker jeg å stå opp rundt ni-ti når jeg har fri. Lenge nok til å sove ut, men ikke så lenge at jeg føler dagen har gått. Det hender jeg sover lenger, men liker det egentlig ikke. Føler halve dagen har gått allerede da.

Men det er bare for meg, jeg legger meg ikke oppi hvor lenge andre ønsker å være i sengen.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Å ligge i senga? For min del kan jeg ligge til 14-15 spesielt i ferier..

Anonymkode: 2742c...f70

Om man ønsker et tilnærmet normalt liv bør man holde seg litt i takt med andre og ikke sove store deler av dagen.

Annonse

Andre får gjøre som de vil, annet enn at det sunne er jo å legge seg og stå opp til riktig tid. 

Selv har jeg vekkerklokken på 0730. Ligger så våken og hører på musikken til ca 0815. Det fungerer best for meg sånn. 

Endret av Glitter
Ikkeanonymnok

Legger meg 22 og står opp senest 08 hver eneste dag året rundt uansett hvor sent jeg sovner. Dvs at jeg på det meste har 4 timer søvn per natt. Sover ikke på dagtid for å unngå å ødelegge døgnrytmen. 
Hva andre gjør bryr jeg meg ikke om.

Annonse

AnonymBruker
Ekstra skrev (På 2.7.2022 den 15.59):

Om man ønsker et tilnærmet normalt liv bør man holde seg litt i takt med andre og ikke sove store deler av dagen.

Jeg ønsker å sove mest mulig og stå opp når jeg våkner. I dag spiste jeg frokost 15:30… 

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Kl 23 på en helg eller ferie? det er altfor tidlig. 

Det er forskjell på folk da. :) Jeg har ferie og skal straks køye nå kl. 23 og er nok oppe rundt 8-9 i morra, noe som passer meg godt. Du liker tydeligvis å sitte oppe til kl. 03 og sove til 14 og det passer deg, jeg hadde følt at jeg hadde sovet bort hele dagen om jeg hadde gjort det. :) 

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg ønsker å sove mest mulig og stå opp når jeg våkner. I dag spiste jeg frokost 15:30… 

Om du ønsker det, og ikke har noen ambisjoner om normalitet og interaksjon med andre, er det jo bare å fortsette sånn.

AnonymBruker
Ekstra skrev (10 minutter siden):

Om du ønsker det, og ikke har noen ambisjoner om normalitet og interaksjon med andre, er det jo bare å fortsette sånn.

God morgen. I dag er jeg tidlig oppe! Normalitet er ellers individet alt ettersom. Det er ikke alle som står opp 04:30 i feriene…

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Da må man jo ta kvelden allerede kl 23.00.

Anonymkode: d56b4...255

Ja, mellom 23 og 24. På de aller fleste dager i året er det fornuftig. Så er det selvsagt unntak for dager med helt spesielle begivenheter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...