Gå til innhold

Er du avhengig av å ha tv?

Anbefalte innlegg

Trodde ikke jeg var tv-slave, men nå har jeg vært uten i 3 uker og jeg savner den. Den er til reparasjon og jeg håper inderlig at jeg snart får den igjen.  Heldigvis er jeg glad i å høre på radio, så den står på hele tiden nå.  Er dere avhengig av TVen?  

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/467490-er-du-avhengig-av-%C3%A5-ha-tv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir litt for mye TV på slitne hverdagskvelder, men avhengig vil jeg ikke si jeg er. Koser meg vel så mye når jeg koser meg med en god bok, men om jeg er trøtt og sliten sliter jeg med å komme i gang med det.

I feriene ser jeg sjelden eller aldri på TV (eller iPad).

Annonse

Ekstra skrev (2 minutter siden):

Blir litt for mye TV på slitne hverdagskvelder, men avhengig vil jeg ikke si jeg er. Koser meg vel så mye når jeg koser meg med en god bok, men om jeg er trøtt og sliten sliter jeg med å komme i gang med det.

I feriene ser jeg sjelden eller aldri på TV (eller iPad).

Når jeg har tv, så er det ikke hver dag jeg ser på og ser sjelden en hel kveld i strekk. Da skal det være noe skikkelig interessant. Men må si jeg savner den nå.

emilie321 skrev (4 minutter siden):

Hihihihi....da gjorde vi kanskje andre ting... som å dra på besøk eller leste mer?

Jeg leste ikke så mye, men. 

Jo nå vet jeg. Bortsett fra å være med venner: Fram til 14 år lekte jeg med leker (ja jeg var gammel da jeg sluttet :p), spilte pc-spill og slikt. Fra 14 år begynte jeg å henge på forum. Jeg var 14 i 2005 tror jeg. Og jeg ble hektet for å si det slik. Siden har jeg vel vært på forum omtrent daglig. Bare ulike typer forum da. 

Men det der med å ha nese i tlf hvert ledige mim. På venterom, på buss (som oftest ser jeg bare ut vinduet da, for jeg liker det), hvis det ble stille blant kollegaer på pauserommet osv. Sånne ting. Det er jo en skikkelig tidstyv 

Litt avsporing dette da. :)

Annonse

Glitter skrev (Akkurat nå):

Jeg leste ikke så mye, men. 

Jo nå vet jeg. Bortsett fra å være med venner: Fram til 14 år lekte jeg med leker (ja jeg var gammel da jeg sluttet :p), spilte pc-spill og slikt. Fra 14 år begynte jeg å henge på forum. Jeg var 14 i 2005 tror jeg. Og jeg ble hektet for å si det slik. Siden har jeg vel vært på forum omtrent daglig. Bare ulike typer forum da. 

Men det der med å ha nese i tlf hvert ledige mim. På venterom, på buss (som oftest ser jeg bare ut vinduet da, for jeg liker det), hvis det ble stille blant kollegaer på pauserommet osv. Sånne ting. Det er jo en skikkelig tidstyv 

Litt avsporing dette da. :)

Litt avsporing er vel greit?😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...