Gå til innhold

Enkoprese??


Jeanette_81

Anbefalte innlegg

Jeanette_81

Hei! 

Min sønn på 7,5 år sliter med lekkasjer - kun avføring, aldri tiss. 

 

Og jeg forstår at enkoprese er den eneste diagnosen det er snakk om. Men... Etter 2 år med movicol har han fortsatt lekkasjer 1 til 5 ganger om dagen. Hvor lenge skal det være slik? Dette går såklart utover skoletid, venner, han blir erta, får ikke vært med på bading og vannleker, nå som det er sol og sommer. Det ødelegger livet hans, som han selv sa her en dag. 

Vi har tatt blodprøver, ultralyd av magen. Vi hadde full uttømming med høy dose movicol rundt jul, men han er jo like ille som for 3 år siden. 

Og det jeg undres over er også utgangspunktet hans, han har alltid vært på do hver dag, han han aldri vært hard i magen. 

Jeg føler movicol forverrer situasjonen, alt er jo bare veldig bløtt nå..... 

 

Erfaringer? Kan dette være snakk om noe helt annet? 

 

Hvor mange år kan dette ta? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...