Gå til innhold

Hater ansiktet mitt så jævlig mye

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hater hvordan jeg ser ut i profil altså fra siden for da har jeg nesten ingen hake. Haken min går ikke i rett linje fra pannen, men på skrå innover hvis noen skjønner og det skal den vel ikke gjøre? Jeg har opplevd tidligere når jeg har vært på konsultasjon for noe annet kirurgi at kirurgen nektet å operere meg og tenker at det ikke er noe vits i å dra på konsultasjon for haken heller for de kommer bare til å tenke at de vil ikke operere unge folk fordi det blir bre klaging i ettertid og det koster 1000kr for en konsultasjon så er kjipt å risikere å bli nektet enda en gang så nå vurderer jeg å skjære av en liten del av undersiden av haka og finne et eller annet å putte inn der. Jeg har sett på YouTube ossen operasjonen foregår og tror jeg tåler smerten da den psykiske smerten over å ha en stygg profil er enda verre! 

Anonymkode: 79122...8ae

Fortsetter under...

Jeg vil anbefale at de pengene du ville brukt på en kosmetisk operasjon bedre kan brukes til en psykolog som kan hjelpe deg med ditt selvbilde. Jeg tror problemet sitter mer i hodet enn i profilen, og det å operere haka tror jeg bare vil være symptombehandling.

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Jeg vil anbefale at de pengene du ville brukt på en kosmetisk operasjon bedre kan brukes til en psykolog som kan hjelpe deg med ditt selvbilde. Jeg tror problemet sitter mer i hodet enn i profilen, og det å operere haka tror jeg bare vil være symptombehandling.

Men det sitter ikke i hode for jeg har jo tatt masse bilder fra side profilen og haken min går veldig tydelig innover fra panna og det er ikke meningen den skal det. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men det sitter ikke i hode for jeg har jo tatt masse bilder fra side profilen og haken min går veldig tydelig innover fra panna og det er ikke meningen den skal det. 

Jeg tror også at det du trenger er noen å snakke med. Du sier du er ung, og mange unge får komplekser uten at det faktisk er noe galt.

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Når du er villig til å skjære i din egen hake, og mener at den smerten vil være mindre enn den mentale smerten du har fordi du mener profilen din er stygg, så høres det for meg definitvt ut som en utfordring som sitter i hodet. Det er ikke en frisk tankegang.

Annonse

Å ikke være fornøyd med en kroppsdel, er normalt. Å være så misfornøyd at man vurderer selv-kirurgi, er på ingen måte normalt. Jeg tror du fikk avslag sist på grunn av din mentale helse. Så lenge du har et såpass usunt blide av deg selv, vil forhåpentligvis ingen kirurg operere deg.

Du må i alle fall ikke finne på å operere deg selv. Det blir katastrofe.

Det finnes ingen fasit på hvordan man "skal" se ut i profil. Det er ganske vanlig at den skrår mer eller mindre innover. Du kan i alle fall ikke bare kutte deg opp og stappe inn ting fordi noen fjols på Youtube gjør det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...