Gå til innhold

Hvorfor er det så lite liv her?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Er det pga meg? Eller er det sommer og sol? Her er det ikke sol og er meldt regn i morgen. Koser folk seg om sommeren ute? 

Skrevet
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Er det pga meg?

Sikkert ikke. Det er ferietid, og mange er på steder med begrenset nett eller hvor de legger vekt på å gjøre andre ting enn de gjør  resten av året.

stjernestøv
Skrevet
laban skrev (1 minutt siden):

Sikkert ikke. Det er ferietid, og mange er på steder med begrenset nett eller hvor de legger vekt på å gjøre andre ting enn de gjør  resten av året.

Det kan jo være forklaringen også ja. 

Skrevet (endret)

Det er nok ikke pga deg nei! 😊 Skulle ønske det var mer liv da! 

Endret av Glitter
stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (17 minutter siden):

Det er nok ikke pga deg nei! 😊 Skulle ønske det var mer liv da! 

Håper jo ikke det,bare følte det🙂. Ja det skulle jeg ønske også. 

Skrevet
stjernestøv skrev (34 minutter siden):

Er det pga meg? Eller er det sommer og sol? Her er det ikke sol og er meldt regn i morgen. Koser folk seg om sommeren ute? 

Hvorfor i all verden skulle det skyldes deg!? Selv har jeg vært lite her inne for vi har vært på ferie denne uka. :) Har stukket nesa innom da, men ikke skrevet noe særlig, det gjør jeg kanskje ikke så ofte til vanlig lengre heller, men...

stjernestøv
Skrevet
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Hvorfor i all verden skulle det skyldes deg!? Selv har jeg vært lite her inne for vi har vært på ferie denne uka. :) Har stukket nesa innom da, men ikke skrevet noe særlig, det gjør jeg kanskje ikke så ofte til vanlig lengre heller, men...

Bare fordi jeg er meg? Var en følelse jeg fikk. Å du er på ferie,håper du koser deg da🙂

Skrevet
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Bare fordi jeg er meg? Var en følelse jeg fikk. Å du er på ferie,håper du koser deg da🙂

Har kommet hjem nå i kveld, koselig å være på tur med mannen, men deilig å komme hjem også. :) 

stjernestøv
Skrevet
Lillemus skrev (47 minutter siden):

Har kommet hjem nå i kveld, koselig å være på tur med mannen, men deilig å komme hjem også. :) 

Bra dere har kost dere🙂. Nyt helgen. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Du er så avgjort ikke grunnen!

påskelilje
Skrevet

Jeg har ferie! Har sovet lenge, vært mye ute, vært mye sammen med slektninger, malt og lest mye, så jeg har ikke skrevet så mye her. Er innom titt og ofte og leser da 😁

Skrevet
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Det er helt sikkert ikke pga deg:-)   

stjernestøv
Skrevet
frosken skrev (7 timer siden):

Du er så avgjort ikke grunnen!

Det er godt å høre. 

stjernestøv
Skrevet
påskelilje skrev (7 timer siden):

Jeg har ferie! Har sovet lenge, vært mye ute, vært mye sammen med slektninger, malt og lest mye, så jeg har ikke skrevet så mye her. Er innom titt og ofte og leser da 😁

Håper du koser deg :) 

stjernestøv
Skrevet
emilie321 skrev (7 timer siden):

Det er helt sikkert ikke pga deg:-)   

Det er nå bra. 

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke som i glansdagene 

Anonymkode: 28359...438

AnonymBruker
Skrevet

Nei har ikke så mye å si jeg derfor jeg ikke sier mye :) gjør ingenting o.0

Anonymkode: 31193...9b4

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske det var mer liv her. Det er kjedelig. 

Anonymkode: b84a7...2c7

påskelilje
Skrevet
stjernestøv skrev (På 9.7.2022 den 5.49):

Håper du koser deg :) 

Det gjør jeg! Nå er vi på Vestlandet. Har gått tur på fjellet,  og jeg sitter og leser med verdens vakreste utsikt utenfor vinduet her! Vakre fjell med snø på, grønne bakker,  lys sommerhimmel, nydelig fullmåne!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...