Gå til innhold

Hvorfor er det så lite liv her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
laban skrev (1 minutt siden):

Sikkert ikke. Det er ferietid, og mange er på steder med begrenset nett eller hvor de legger vekt på å gjøre andre ting enn de gjør  resten av året.

Det kan jo være forklaringen også ja. 

Annonse

stjernestøv skrev (34 minutter siden):

Er det pga meg? Eller er det sommer og sol? Her er det ikke sol og er meldt regn i morgen. Koser folk seg om sommeren ute? 

Hvorfor i all verden skulle det skyldes deg!? Selv har jeg vært lite her inne for vi har vært på ferie denne uka. :) Har stukket nesa innom da, men ikke skrevet noe særlig, det gjør jeg kanskje ikke så ofte til vanlig lengre heller, men...

stjernestøv
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Hvorfor i all verden skulle det skyldes deg!? Selv har jeg vært lite her inne for vi har vært på ferie denne uka. :) Har stukket nesa innom da, men ikke skrevet noe særlig, det gjør jeg kanskje ikke så ofte til vanlig lengre heller, men...

Bare fordi jeg er meg? Var en følelse jeg fikk. Å du er på ferie,håper du koser deg da🙂

Annonse

stjernestøv
påskelilje skrev (7 timer siden):

Jeg har ferie! Har sovet lenge, vært mye ute, vært mye sammen med slektninger, malt og lest mye, så jeg har ikke skrevet så mye her. Er innom titt og ofte og leser da 😁

Håper du koser deg :) 

påskelilje
stjernestøv skrev (På 9.7.2022 den 5.49):

Håper du koser deg :) 

Det gjør jeg! Nå er vi på Vestlandet. Har gått tur på fjellet,  og jeg sitter og leser med verdens vakreste utsikt utenfor vinduet her! Vakre fjell med snø på, grønne bakker,  lys sommerhimmel, nydelig fullmåne!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...