Gå til innhold

Hvorfor er det så lite liv her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg for min del har blitt mer passiv, for synes ikke det er "rettferdig" at bare 5-10 stk skal være aktive skrivere mens resten av gjengen (som er ganske stor!) bare skal være passive lesere uten å ha noe ønske eller intensjon om å engasjere seg. Jeg var en av de få som pleide å skrive og engasjere meg her, men nå har jeg satt meg godt til oppe på gjerdet jeg også, og her blir jeg nok sittende sammen med det store flertallet til det evt blir litt mer liv her. 

Anonymkode: 28359...438

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg for min del har blitt mer passiv, for synes ikke det er "rettferdig" at bare 5-10 stk skal være aktive skrivere mens resten av gjengen (som er ganske stor!) bare skal være passive lesere uten å ha noe ønske eller intensjon om å engasjere seg. Jeg var en av de få som pleide å skrive og engasjere meg her, men nå har jeg satt meg godt til oppe på gjerdet jeg også, og her blir jeg nok sittende sammen med det store flertallet til det evt blir litt mer liv her. 

Anonymkode: 28359...438

Ja det er nok en del som bare leser og ikke er aktive i tråder, det er jo veldig synd. 

Ekstra skrev (1 minutt siden):

Det er faktisk ganske mange her inne som «har et liv» med jobb, partner, venner etc.

Ja, og jeg synes selv jeg har et liv selv om jeg mangler jobb og partner og har lite nettverk. Men skulle så klart det hadde mer innhold enn det har. 

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor er du ikke her lenger? Er det fordi du har fått "et liv"? Altså en kjæreste? 

Anonymkode: 68ba6...09f

Fordi jeg ikke fikk særlig svar lenger og jobber. Har en kjæreste ja som jeg ser noen ganger i året, nettopp kommet tilbake fra 2 ukers ferie, så så han i 2 uker. Men livet er fremdeles småkjedelig. Det er jobben som er mitt sosiale liv, ei venninne jeg besøker i en by 1 time med tog unna som er veldig begrenset økonomisk pga naturlige årsaker. Så hun får ikke reist. Jeg savner uansett mer innhold. Men jaja... 

Og det at jeg har fått en kjæreste har ikke gjort meg mye lykkeligere.. det er ikke kjæreste som er greia mi i livet. 

Annonse

Skjønner,   men prøver man finne og bevege på gamle tråder er det plutselig gærnt det og...   når deler det jeg hadde tålt se på kona mi ute i offentligheten f.eks.  eller andre damer skjennerlt...   Nei,  det er ikke slik at den står hver gang det står kort kjole eller er bilde av det selv om jeg er mann selv om virker som noen tror det...Går ann at noe kan se fint ut uten at det trengs og kobles automatisk til kåthet bare for jeg er "feil" kjønn til like korte kjoler. Er bare skrolle videre hvis man ikke vil lese enkelte kommentarer...   

stjernestøv
Pils skrev (1 time siden):

Skjønner,   men prøver man finne og bevege på gamle tråder er det plutselig gærnt det og...   når deler det jeg hadde tålt se på kona mi ute i offentligheten f.eks.  eller andre damer skjennerlt...   Nei,  det er ikke slik at den står hver gang det står kort kjole eller er bilde av det selv om jeg er mann selv om virker som noen tror det...Går ann at noe kan se fint ut uten at det trengs og kobles automatisk til kåthet bare for jeg er "feil" kjønn til like korte kjoler. Er bare skrolle videre hvis man ikke vil lese enkelte kommentarer...   

Syns ikke det er noe galt i at du som mann liker å se damer i korte kjoler, det er vel noen som overreagerer da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...