Gå til innhold

Noen flere flystreik-rammede her?

Anbefalte innlegg

Vi skulle i utgangspunktet fly til nord-England med SAS (eneste som flyr direkte dit i juli) om en drøy uke og hjem fra Skottland med Norwegian halvannen uke senere. Nå nærmet det seg datoen da jeg måtte betale for overnattingene, så jeg orket ikke vente på SAS-avklaring og endret til Norwegian-fly til London. Vi pådrar oss en dyr togtur gjennom hele England, men da har vi i hvert fall kontrollen selv og er ikke avhengige av hva SAS finner på. Selv om streiken sannsynligvis er over når vi skal reise, er det ofte et betydelig "etterslep" ved flystreik før alt går som normalt, fordi flyene og pilotene er på feil sted ved oppstart.

Jeg får heldigvis tilbake mesteparten av pengene av SAS, fordi jeg helgarderte med fleksible billetter pga. all usikkerheten med Covid. 

Er det flere som har ferien hengende i en tynn tråd her? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/467517-noen-flere-flystreik-rammede-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmeautomat

Skal hjem fra USA om en og en halv uke. Tror det er en god sjanse for at streiken er over til da, men hvis ikke vil det føre til ubeleiligheter for meg, økonomisk og på annet vis. Støtter likevel pilotene 100%. Det er SAS' styre og ledelse som har vanskjøtta selskapet og forårsaka dette, og jeg mistenker halvveis at streiken er villa fra deres side. 

Endret av Drømmeautomat
laban skrev (14 timer siden):

Vi skulle i utgangspunktet fly til nord-England med SAS (eneste som flyr direkte dit i juli) om en drøy uke og hjem fra Skottland med Norwegian halvannen uke senere. Nå nærmet det seg datoen da jeg måtte betale for overnattingene, så jeg orket ikke vente på SAS-avklaring og endret til Norwegian-fly til London. Vi pådrar oss en dyr togtur gjennom hele England, men da har vi i hvert fall kontrollen selv og er ikke avhengige av hva SAS finner på. Selv om streiken sannsynligvis er over når vi skal reise, er det ofte et betydelig "etterslep" ved flystreik før alt går som normalt, fordi flyene og pilotene er på feil sted ved oppstart.

Jeg får heldigvis tilbake mesteparten av pengene av SAS, fordi jeg helgarderte med fleksible billetter pga. all usikkerheten med Covid. 

Er det flere som har ferien hengende i en tynn tråd her? 

Så kjedelig. Bare norgesferie her i sommer - heldigvis.

Vi reiste til Spania forrige lørdag med Norwegian men hører at mange har problemer med å komme nedover og problemer med å fly tilbake.  Folk kjører bil i frustrasjon fordi ferien blir ødelagt.  De fleste er irritert på SAS men få er irriterte på pilotene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...