Gå til innhold

Snap chat

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Hvorfor virker ikke snappen min tro? Jeg kam motta bilder og meldinger men ikke sende, er det noe jeg kan gjøre? Kan jo få min sønn til å se på det og, det er så irriterende å ikke kunne svare når jeg får snap. 

Skrevet

Letteste du kan prøve er å avinstallere SnapChat og installere på ny. Det kan noen ganger hjelpe hvis appen har hengt seg opp eller noe.

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (59 minutter siden):

Letteste du kan prøve er å avinstallere SnapChat og installere på ny. Det kan noen ganger hjelpe hvis appen har hengt seg opp eller noe.

Ok. Men da mister jeg vel kontaktene mine? 

Skrevet
stjernestøv skrev (14 minutter siden):

Begynn med å slå telefonen av og på du, det løser ofte ting hos meg når ting henger og sånt.

Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (18 minutter siden):

Nei kontaktene dine ee knyttet til snap-kontoen ikke appen i seg selv. :) Man kan feks logge på snap på både nettbrett, mobiler osv. Kontaktene har man. 

Endret av Glitter
stjernestøv
Skrevet
Lillemus skrev (4 minutter siden):

Begynn med å slå telefonen av og på du, det løser ofte ting hos meg når ting henger og sånt.

Det har jeg gjort på sønnens anbefaling, hjalp ikke det. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Nei kontaktene dine ee knyttet til snap-kontoen ikke appen i seg selv. :) Man kan feks logge på snap på både nettbrett, mobiler osv. Kontaktene har man. 

Ok. Men jeg husker ikke passord, men må vel prøve å slette hele appen da. 

Ikkeanonymnok
Skrevet

Har du sørget for nyeste oppdatering både på telefon og app?

stjernestøv
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (1 minutt siden):

Har du sørget for nyeste oppdatering både på telefon og app?

Nei har ikke det, men logget ut og inn nå så da kom de seg heldigvis :) De husket passordet for meg. 

Ikkeanonymnok
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Nei har ikke det, men logget ut og inn nå så da kom de seg heldigvis :) De husket passordet for meg. 

Så bra det ordnet seg. De gangene det inne fungerer her sjekker jeg først på downdetector om det er meldt om feil, deretter sjekker jeg oppdateringer. Oftest er det oppdatering som er synderen hos meg. :) 

stjernestøv
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (1 minutt siden):

Så bra det ordnet seg. De gangene det inne fungerer her sjekker jeg først på downdetector om det er meldt om feil, deretter sjekker jeg oppdateringer. Oftest er det oppdatering som er synderen hos meg. :) 

Ok. Det skal jeg huske på :) Må visst oppdatere her og innimellom, gjør aldri det jeg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...