Gå til innhold

Impulskontroll


Glitter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Glitter skrev (På 18.7.2022 den 19.49):

Hypomani kommer jo i grader og jeg har vært alt fra mild Hypomani til mer sterk slik som nå.. 

Hvordan går det nå?

Anonymkode: fdc6a...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Glitter

    27

  • AnonymBruker

    21

  • Marye

    8

  • kupton

    2

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvordan går det nå?

Anonymkode: fdc6a...eda

Jeg var mer rolig i går ettermiddag, men har vært full av energi og masse prating hittil i dag. Så får se. Det svinger litt mer nå på hvor intenst det er så kanskje det begynner å gå over. Trodde jo det før helgen da, men så gikk det opp igjen. Men jeg skal prøve å overnatte hjemme i ettermiddag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (1 time siden):

Jeg var mer rolig i går ettermiddag, men har vært full av energi og masse prating hittil i dag. Så får se. Det svinger litt mer nå på hvor intenst det er så kanskje det begynner å gå over. Trodde jo det før helgen da, men så gikk det opp igjen. Men jeg skal prøve å overnatte hjemme i ettermiddag. :)

Jeg tenker også at det kanskje begynner å gå over når det ikke er like intenst hele tiden. Håper du snart kommer deg ut av hypomanien. Lykke til med overnattingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyseblå skrev (16 minutter siden):

Jeg tenker også at det kanskje begynner å gå over når det ikke er like intenst hele tiden. Håper du snart kommer deg ut av hypomanien. Lykke til med overnattingen. 

Ja, det er vel mest sannsynlig. :) Og kanskje jeg unngår kræsj og depresjon hvis det går litt rolig nedover. 

Takktakk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...