Gå til innhold

Vondt i hele venstre side av kroppen


Kathy

Anbefalte innlegg

Dame 37 år. Sliter med at hele venstre side av kroppen kjennes betent. Det svir i huden, spesielt fra rumpa og ned til under fotbladet, og det er sårt og vondt å ta på huden. Som en sterk feberhud. Leddene er også vonde. Kun venstre side av kroppen, bortsett fra rett under rumpeballen på høyre side. Er også like ømt i hele skrittet, all hud og kjønnslepper/klitoris/urinrør utenpå og inni føles betent og ømt. Hatt blærekatarr et par uker nå, vet ikke om det har noe med saken å gjøre.. (har ofte blærekatarr). Har opplevd denne betente siden av kroppen før, hvor det da føltes som feber i kun halve delen av kroppen siden jeg i tillegg var varm i huden kun på venstre side.

Dette har vart et par-tre dager nå og er ganske ubehagelig. Har Googlet alt jeg kan komme på, men finner absolutt ikke noe som minner om dette.

Har hatt nakkeprolaps noen år nå, men føler ikke dette har noe med denne tilstanden å gjøre.
Løper ca 4-5 km, 3 ganger i uka.

Håper noen har hørt om dette før og kan gi meg en pekepinn på hva det kan være 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kathy skrev (24 minutter siden):

Dame 37 år. Sliter med at hele venstre side av kroppen kjennes betent. Det svir i huden, spesielt fra rumpa og ned til under fotbladet, og det er sårt og vondt å ta på huden. Som en sterk feberhud. Leddene er også vonde. Kun venstre side av kroppen, bortsett fra rett under rumpeballen på høyre side. Er også like ømt i hele skrittet, all hud og kjønnslepper/klitoris/urinrør utenpå og inni føles betent og ømt. Hatt blærekatarr et par uker nå, vet ikke om det har noe med saken å gjøre.. (har ofte blærekatarr). Har opplevd denne betente siden av kroppen før, hvor det da føltes som feber i kun halve delen av kroppen siden jeg i tillegg var varm i huden kun på venstre side.

Dette har vart et par-tre dager nå og er ganske ubehagelig. Har Googlet alt jeg kan komme på, men finner absolutt ikke noe som minner om dette.

Har hatt nakkeprolaps noen år nå, men føler ikke dette har noe med denne tilstanden å gjøre.
Løper ca 4-5 km, 3 ganger i uka.

Håper noen har hørt om dette før og kan gi meg en pekepinn på hva det kan være 😊

Dette må du jo gå til legen med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hørt om noe lignende ja, og da var det Helvetesild. Gå til legen og få det sjekket. 

Anonymkode: 414ea...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg har hørt om noe lignende ja, og da var det Helvetesild. Gå til legen og få det sjekket. 

Anonymkode: 414ea...7c4

Har ikke noen form for utslett. Har opplevd dette et par ganger før, og det pleier å gå over etter noen dager til en ukes tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...