Gå til innhold

Noen tanker om dette?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Glitter skrev (5 minutter siden):

Har ingen gode råd jeg dessverre. Håper du vil finne en løsning. 

Takk. Ja håper på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Jeg vet ikke,i så mange år? Går det an? 

Tror det. Ville ha prøvd medisiner mot depresjon og sett om det vil påvirke deg positivt. 

Anonymkode: b7724...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror det. Ville ha prøvd medisiner mot depresjon og sett om det vil påvirke deg positivt. 

Anonymkode: b7724...42c

Ok får ta det opp etter ferien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Å det har vart lenge ja. De tror jo det er negative symptomer og ingen medisin virker på det. Bruker risperdal og lurer på om det har noe med saken å gjøre. Så tar jeg vival og seroquel om kvelden. 

På hvilken måte tenker du at risperdal har noe med det å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
lyseblå skrev (3 minutter siden):

På hvilken måte tenker du at risperdal har noe med det å gjøre?

For det var i 2014 jeg begynte på risperdal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

For det var i 2014 jeg begynte på risperdal. 

Skjønner. Jeg aner ikke om det kan ha noe med det å gjøre, men vil nok tro at helsepersonell kan svare på det. Håper dere finner ut av det. Er ikke noe greit å ha det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
lyseblå skrev (1 minutt siden):

Skjønner. Jeg aner ikke om det kan ha noe med det å gjøre, men vil nok tro at helsepersonell kan svare på det. Håper dere finner ut av det. Er ikke noe greit å ha det slik.

Har sagt det flere ganger at det begynte i 2014 til sykepleieren,det var da de og kom inn i bildet. Blir jo ikke tatt på alvor for de har bare sett meg som dette,jeg var annerledes før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Har sagt det flere ganger at det begynte i 2014 til sykepleieren,det var da de og kom inn i bildet. Blir jo ikke tatt på alvor for de har bare sett meg som dette,jeg var annerledes før. 

Så leit at du ikke blir tatt på alvor. Slik skal det jo ikke være. Har du samme fastlege nå som du hadde tidligere? Kanskje det kunne være en ide å ta det opp der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
lyseblå skrev (1 minutt siden):

Så leit at du ikke blir tatt på alvor. Slik skal det jo ikke være. Har du samme fastlege nå som du hadde tidligere? Kanskje det kunne være en ide å ta det opp der?

Ja det er leit og litt urettferdig,jeg har ikke alltid vært sånn. Virker som de tror det. Nei fastlegen jeg hadde da ble syk og sluttet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja det er leit og litt urettferdig,jeg har ikke alltid vært sånn. Virker som de tror det. Nei fastlegen jeg hadde da ble syk og sluttet. 

Ja, det er det. Har du forsøkt si at du føler du ikke blir tatt på alvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (13 minutter siden):

Ja det er leit og litt urettferdig,jeg har ikke alltid vært sånn. Virker som de tror det. Nei fastlegen jeg hadde da ble syk og sluttet. 

Har du ingen fastlege nå?

Anonymkode: b7724...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
lyseblå skrev (24 minutter siden):

Ja, det er det. Har du forsøkt si at du føler du ikke blir tatt på alvor?

Nei har ikke sagt det da men kommer til å si det til høsten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har du ingen fastlege nå?

Anonymkode: b7724...42c

Nei hun er så mye borte og har hatt vikarleger, skulle komme ny vikarlege til høsten...i september tror jeg. Først da kunne jeg få time. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Nei har ikke sagt det da men kommer til å si det til høsten. 

Bra. Håper du blir møtt på en god måte og tatt på alvor da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
lyseblå skrev (1 minutt siden):

Bra. Håper du blir møtt på en god måte og tatt på alvor da.

Ja. Jeg har jo sagt flere ganger at jeg ikke alltid har vært som dette, virker ikke som om han tror på meg. Rart det der, men han har jo bare sett meg som dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja. Jeg har jo sagt flere ganger at jeg ikke alltid har vært som dette, virker ikke som om han tror på meg. Rart det der, men han har jo bare sett meg som dette. 

Såfall dårlig av han om han ikke skulle tro på deg. Jeg tenker at man burde jo forsøke hjelpe så en kan få det bedre. Er jo håpløst om han bare skulle tenke at det er "bra nok" å ha det slik når du selv ønsker det annerledes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
lyseblå skrev (1 minutt siden):

Såfall dårlig av han om han ikke skulle tro på deg. Jeg tenker at man burde jo forsøke hjelpe så en kan få det bedre. Er jo håpløst om han bare skulle tenke at det er "bra nok" å ha det slik når du selv ønsker det annerledes. 

Ja jeg ønsker jo ikke å være som dette men jeg blir jo ikke tatt seriøst, det er noe alvorlig galt et sted og det har det vært lenge. Og det forverret seg for noen måneder siden, det var da jeg begynte å gi faen i hva jeg puttet i munnen. Det må jo henge sammen på et plan, men sykepleieren kobler ikke det han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja jeg ønsker jo ikke å være som dette men jeg blir jo ikke tatt seriøst, det er noe alvorlig galt et sted og det har det vært lenge. Og det forverret seg for noen måneder siden, det var da jeg begynte å gi faen i hva jeg puttet i munnen. Det må jo henge sammen på et plan, men sykepleieren kobler ikke det han. 

Det er leit å høre at du ikke blir tatt på alvor. Jeg håper han vil ta deg alvorlig neste gang du tar det opp med han. Det skulle jo bare mangle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
lyseblå skrev (1 minutt siden):

Det er leit å høre at du ikke blir tatt på alvor. Jeg håper han vil ta deg alvorlig neste gang du tar det opp med han. Det skulle jo bare mangle. 

Takk. Ja håper han gjør det og at ikke alt bare er ok så lenge jeg ikke er psykotisk, jeg er mer enn bare det. Livet er mer enn bare det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Takk. Ja håper han gjør det og at ikke alt bare er ok så lenge jeg ikke er psykotisk, jeg er mer enn bare det. Livet er mer enn bare det. 

Det har du rett i. Håper det ordner seg for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...