Gå til innhold

Hvorfor er det ikke innført midlertidig forbud mot gruppesex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bare lurer.

Med covid så stengte en ned hele landet i noen år, og det var visst helt innafor og ikke for inngripende i folks liv

Men med apekopper pandemien er vel alt som trengs et par uker hvor folk, og hovedsakelig homofile, tar ferie fra gruppesex, så slipper vi hele problemet. Men ser ikke at noe slikt er innført, så skjønner ikke hvorfor ikke ? Istedenfor lar en pandemien spres 

Noen som kan forklare hvorfor ?

Anonymkode: 9bb7b...c28

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Bare lurer.

Med covid så stengte en ned hele landet i noen år, og det var visst helt innafor og ikke for inngripende i folks liv

Men med apekopper pandemien er vel alt som trengs et par uker hvor folk, og hovedsakelig homofile, tar ferie fra gruppesex, så slipper vi hele problemet. Men ser ikke at noe slikt er innført, så skjønner ikke hvorfor ikke ? Istedenfor lar en pandemien spres 

Noen som kan forklare hvorfor ?

Du ser ingen forskjell på covid og apekopper? Virkelig? Same shit liksom?

Anonymkode: ee43a...133

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Du ser ingen forskjell på covid og apekopper? Virkelig? Same shit liksom?

Anonymkode: ee43a...133

Altså prinsippet er jo det samme selv om alvorlighetsgraden er forskjellig. Individer må ofre litt for samfunnets beste.

2 ukers gruppesex pause er også veldig lite å be om, hvorfor mener du at 2 ukers gruppesexforbud for å forhindre f.eks 10'000 mennesker fra å få apekopper er for mye å be om ? 

LItt fokus på hvordan uansvarlig seksualoppførsel påvirker storsamfunnet hadde dessuten gjort seg godt. Det er så utrolig mye seksuelt overførbare sykdommer flytende rundt fordi ingen tar ansvar alle har massevis av ubeskyttet sex med massevis av forskjellige folk

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Altså prinsippet er jo det samme selv om alvorlighetsgraden er forskjellig. Individer må ofre litt for samfunnets beste.

2 ukers gruppesex pause er også veldig lite å be om, hvorfor mener du at 2 ukers gruppesexforbud for å forhindre f.eks 10'000 mennesker fra å få apekopper er for mye å be om ? 

LItt fokus på hvordan uansvarlig seksualoppførsel påvirker storsamfunnet hadde dessuten gjort seg godt. Det er så utrolig mye seksuelt overførbare sykdommer flytende rundt fordi ingen tar ansvar alle har massevis av ubeskyttet sex med massevis av forskjellige folk

Tenker du å innføre dette globalt, eller hvordan hindre at smitte kommer over landegrensene? Hvordan sikre at forbudet overholdes?

AnonymBruker
Ekstra skrev (29 minutter siden):

Tenker du å innføre dette globalt, eller hvordan hindre at smitte kommer over landegrensene? Hvordan sikre at forbudet overholdes?

.Ja la oss ta en global gruppesexpause på 3 uker. Det tror jeg blir bra. Vil noen bryte forbudet, jada, og finner vi de så får vi straffe dem, kanskje gi dem apekopper som straff? 😂 (spøk, ikke cancel meg....) 

Men de fleste klarer vel et par uker uten gruppesex, for å hjelpe samfunnet, får vi tro?

Er du imot? Hvis så forklar hvorfor? Hvorfor skal alt på sexfronten være lov og alle innstramminger være uaktuelle, når det kan gjøre så mye bra for folkehelsa. Vi lever i et samfunn, dine handlinger som individ, om du er med på å spre pandemier, påvirker oss alle. Er det greit at JEG skal få apekopper, fordi DU nektet å ta en 3 ukers pause fra gruppesex? Corona logikken må gjelde her også.

Annonse

Det er nok for inngripende..Jeg tror politi og rettsvesen kvier seg for å ta tak i sånt.

Jeg hørte forresten nylig en podcast  ( rett pg slett) hvor noen strafferettsforsker Katrine Holter og gjester diskuterte jussen i koronarestriksjonene. Der tok de opp et eksempel hvor en swingers-gjeng ble tatt inn og avhørt. Jeg tror nok noen jurister lurte på hva f... de holdt på med når folk måtte stå i en norsk rett og forklare seg frivillig sex. Man har i utgangspunktet en rett til privatliv. 

Kanskje like greit å bare bestemme at straffen for gruppesex er apekopper. Så får folk velge om de tar sjangsen.

knas skrev (1 time siden):

Man ble jo oppfordret til ikke å ha one night stand under pandemien. Så det burde være en smal sak å be homofile roe gruppesexen og saunabesøkene sine fremover. 

Ja, det er helt uproblematisk å oppfordre folk til å være forsiktige.

Det er forbud, etterforskning og straff som er komplisert.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er apekopper bare seksuelt overførbart?

Anonymkode: 27089...541

Nei, det virker som det smitter på samme måte som AIDS kanskje? Sakset fra nettet:

Smitte mellom mennesker: Smitte skjer vanligvis ved nær kontakt med en smittet. Viruset smitter via hud, slimhinner eller luftveier. Person til person smitte kan forekomme ved: Direkte kontakt med utslett, sår- eller kroppsvæsker inkludert ved seksuell kontakt og kyssing.

kupton skrev (På 27.7.2022 den 16.02):

En kan ikke pålegge restriksjoner på hellige grupper som homofile, innvandrere, muslimer og samer.

Dette er en usmakelig påstand, for å si det mildt.  Som mor til en lesbisk datter reagerer jeg sterkt og også som en venninne til mange innvandrere og blant dem muslimer (det er ikke to forskjellige grupper).  Å kalle minoriteter hellige er en spydighet som jeg aksepterer ikke.

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.7.2022 den 13.38):

Hvor har du disse tallene fra?  Jeg vet ikke mye om gruppesex, men jeg antar at hvis det er tre så kan man kalle det gruppe.  Ergo, det må være mer enn to.  Snakker du om 10 000 mennesker i Norge, Europe eller hele verden?  Jeg ser ikke hvordan du kommer frem til det tallet.

AnonymBruker
Savannah skrev (1 time siden):

Dette er en usmakelig påstand, for å si det mildt.  Som mor til en lesbisk datter reagerer jeg sterkt og også som en venninne til mange innvandrere og blant dem muslimer (det er ikke to forskjellige grupper).  Å kalle minoriteter hellige er en spydighet som jeg aksepterer ikke.

De eneste det er akseptabelt å kritisere en hvite menn over 50.

Anonymkode: 2ba9d...445

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

De eneste det er akseptabelt å kritisere en hvite menn over 50.

Jeg så ingen kritikk, men spydigheter.  Jeg synes også svaret ditt er spydig og lite konstruktivt.  Ser du på hvite menn over 50 som hellige?

AnonymBruker
Savannah skrev (6 minutter siden):

Jeg så ingen kritikk, men spydigheter.  Jeg synes også svaret ditt er spydig og lite konstruktivt.  Ser du på hvite menn over 50 som hellige?

Nei, de er ikke hellige. Men andre grupper som nevnt ovenfor er det.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, de er ikke hellige. Men andre grupper som nevnt ovenfor er det.

Hvor har du den definisjonen fra?  Dette er usmakelig tull.  Som mor til en lesbisk datter tar jeg sterk avstand fra de fordommene som oser ut av deg og psykiateren.  Vis folkeskikk i det minste.

AnonymBruker
Savannah skrev (16 minutter siden):

Hvor har du den definisjonen fra?  Dette er usmakelig tull.  Som mor til en lesbisk datter tar jeg sterk avstand fra de fordommene som oser ut av deg og psykiateren.  Vis folkeskikk i det minste.

Forstår ikke hvilke fordommer du snakker om. Dog lurer jeg på om du har fordommer mot psykiatere.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forstår ikke hvilke fordommer du snakker om. Dog lurer jeg på om du har fordommer mot psykiatere.

Ja jeg har fordommer mot psykiatere.  Det er for mange av dem som har snakket ned til meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...