Gå til innhold

Jeg får ikke tisset ordentlig, jeg må presse det ut, hva kan dette være for noe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg sitter fort 30min på do, bare for å få til å tisse🙊

Jeg har også "noe" i korsryggen, smerter, jeg stivner, det stråler ned i rumpe og lår, og jeg er ganske hemmet til tider. Jeg tok mr for litt over et år siden, men det viste ingenting. Ryggen er alltid vond, men det er ikke alltid med stråling nedover. 

Men denne tissingen bekymrer meg litt, og det utrolig plagsomt! Jeg kjenner jeg må på do, men jeg får det ikke til. Dvs etter å ha jobbet med det endel, så kommer det litt, men bare litt. Jeg kjenner fremdeles at det er urin i blæren når jeg er ferdig/hsr gitt opp.

Dette startet på ordentlig for et par dager siden, og det har tatt seg opp siden. Så jeg er redd for at det blir full stopp. Jeg ringte legevakten, etter mye press fra mi mor og min mann, men svaret jeg fikk der var: Hva tror du legevakten kan hjelpe deg med en fredagskveld? Og at jeg måtte få en time hos fastlegen og be om en henvisning til spesialist. Men det kan jo ra utrolig mye tid..

Så hva kan det være? Hva bør jeg gjøre?

Anonymkode: cd44a...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør ringe til legevakten på nytt og håpe at noen mer oppegående tar telefonen. Du bør iallefall ringe fastlegen mandagsmorgen og få en akuttime.

https://sml.snl.no/isjias  Copy/paste: "Sykdomsbildet kan være veldig dramatisk med nærmest ulidelige smerter og med ryggen helt stiv i en tvangsstilling. I spesielle tilfeller, hvor det opptrer følelsesløshet i skrittet, vannlatingsvansker og eventuelt avføringsvansker, kan det bli nødvendig med umiddelbar operasjon. Tilstanden kalles da cauda equina-syndrom."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...