AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 Skrevet 15. august 2022 I innholdsfortegnelsen i word: Hvordan får jeg mindre mellomrom mellom tallet og overskriften (slik som her--->) " 1) Innledning" Hvordan får jeg dette til å bli 1) Innledning Har mac. Har forsøkt de automatiske valgene i word men jeg synes avstanden er så unormalt svær! Anonymkode: def97...a6b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 Skrevet 15. august 2022 Sett markøren rett foran ordet og trykk på delete så mange ganger du trenger. Anonymkode: 1e269...9a7 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. august 2022 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): I innholdsfortegnelsen i word: Hvordan får jeg mindre mellomrom mellom tallet og overskriften (slik som her--->) " 1) Innledning" Hvordan får jeg dette til å bli 1) Innledning Har mac. Har forsøkt de automatiske valgene i word men jeg synes avstanden er så unormalt svær! Anonymkode: def97...a6b Den lager et innrykk, prøv å trykke command+z når det skjer og se om den ikke justerer? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sett markøren rett foran ordet og trykk på delete så mange ganger du trenger. Anonymkode: 1e269...9a7 Lillemus skrev (1 time siden): Den lager et innrykk, prøv å trykke command+z når det skjer og se om den ikke justerer? Joda, men det fungerer ikke i innholdsfortegnelsen. Den er den som er problemet. I teksten ser det helt fint ut Anonymkode: def97...a6b 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. august 2022 Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Joda, men det fungerer ikke i innholdsfortegnelsen. Den er den som er problemet. I teksten ser det helt fint ut Anonymkode: def97...a6b Ah. Nei, jeg har mac sjøl og blir søren ikke klok på den. Jeg har hatt pc i alle de år og tenker pc og skjønner ikke mac-måten å tenke på i mange sammenhenger ser jeg. Synes mye er veldig tungvint. 0 Siter
laban Skrevet 15. august 2022 Skrevet 15. august 2022 Innholdsfortegnelsene er basert på en "stil" som du må tilpasse. Hvis du skriver "egendefinert innholdsfortegnelse" i hjelp-feltet i Word, får du opp en "Send meg dit"-knapp der du får se tilgjengelige stiler du kan velge mellom, eventuelt trykke "Endre" for den du velger. Jeg har ikke tid til eller mulighet for å hjelpe deg med detaljene. Lag en kladdeversjon av dokumentet og prøv deg fram. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.