AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 morsan skrev (36 minutter siden): Nei, jeg har ikke blitt ghosta på DOL. Men jeg har selvsagt opplevd at prat på pm dør ut, slik som ellers i livet. Jeg vil ikke kalle det jeg har opplevd for ghosting iallfall - bare ordinær prat om et eller annet, og så er man (etterhvert) ferdige med det, eller folk blir opptatt av andre ting. En melding må være den siste. Du føler deg åpenbart ghostet, men det er umulig for meg å vite noe om de situasjonene du har er i kategorien samtaler som dør ut, eller reell ghosting. Har man fx en en fast «chattevenn» som man utveksler jevnlige hilsener med og oppdateringer om ting som opptar en, med stadig nye temaet etc., og den ene brått slutter å svare og det ikke er grunn til å tro det skyldes sykdom el lign, antar jeg at det er mer ghosting enn naturlig utvikling av samtaler. Kontaktet sluttet midt i en samtale Anonymkode: f0cc8...6e1 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/467964-ghostet-p%C3%A5-forumet/page/2/#findComment-4106553 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.