Gå til innhold

Ghostet på forumet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

morsan skrev (36 minutter siden):

Nei, jeg har ikke blitt ghosta på DOL.  Men jeg har selvsagt opplevd at prat på pm dør ut, slik som ellers i livet. Jeg vil ikke kalle det jeg har opplevd for ghosting iallfall - bare ordinær prat om et eller annet, og så er man  (etterhvert) ferdige med det, eller folk blir opptatt av andre ting. En melding må være den siste.
 

Du føler deg åpenbart ghostet, men det er umulig for meg å vite noe om de situasjonene du har er i kategorien samtaler som dør ut, eller reell ghosting. Har man fx en en fast «chattevenn» som man utveksler jevnlige hilsener med og oppdateringer om ting som opptar en, med stadig nye temaet etc., og den ene brått slutter å svare og det ikke er grunn til å tro det skyldes sykdom el lign, antar jeg at det er mer ghosting enn naturlig utvikling av samtaler. 

Kontaktet sluttet midt i en samtale 

Anonymkode: f0cc8...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...