Gå til innhold

Lei meg fordi jeg ikke brukte ungdomstiden på å finne meg selv

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner at jeg er litt lei meg fordi jeg ikke brukte ungdomstiden på å finne meg selv. Går nok igjennom en liten identitetskrise. Jeg burde nok gått i behandling i psykiatrien alt da, men dit kom jeg ikke før jeg var 21.

Jeg gjorde aldri noe gjennom hele ungdomsskolen og videregående. Jeg satt bare på rommet mitt med dataen eller leste bøker. Når jeg tenker tilbake hadde jeg nok en slags sosial angst. Var ekstremt redd for å bli sett eller gjøre noe som gjorde at jeg dummet meg ut og det å ikke bli likt (noe jeg fortsatt sliter med). Så mens alle andre møttes, festet, fikk kjæreste og nye venner, opplevde verden så satt jeg bare hjemme.

Og nå er jeg 28 og har aldri opplevd noe. Aner ikke hvem jeg er eller hvem jeg vil være. Har mistet kontakt med de 2 vennene jeg hadde, aldri vert på fest, aldri hatt kjæreste, har nesten ikke reist noe sted osv osv. 

Anonymkode: 0c246...cd0

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...