Gå til innhold

Føler andre ser på meg når jeg er på brikken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Påfallende mange blikk fra folk jeg ikke kjenner. Har prøvd og se tilbake men jeg da ser de enda meg på meg. Det er både kvinner og menn som holder på sånn. Hvorfor? 

Anonymkode: e848a...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Påfallende mange blikk fra folk jeg ikke kjenner. Har prøvd og se tilbake men jeg da ser de enda meg på meg. Det er både kvinner og menn som holder på sånn. Hvorfor? 

Anonymkode: e848a...26f

Jeg antar du mener på trikken? Jeg tror de fleste bare sitter og ser ut i lufta og tenker på noe helt annet og når du møter blikkene deres og stirrer så er det jo ikke noe rart om de stirrer tilbake. De aller, aller fleste har mer enn nok med seg selv og bryr seg fint lite om tilfeldige passasjerer på trikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 time siden):

Jeg antar du mener på trikken? Jeg tror de fleste bare sitter og ser ut i lufta og tenker på noe helt annet og når du møter blikkene deres og stirrer så er det jo ikke noe rart om de stirrer tilbake. De aller, aller fleste har mer enn nok med seg selv og bryr seg fint lite om tilfeldige passasjerer på trikken.

På trikken eller butikken.. går vanlig kledd så ingen grudd til og stirre… i går var det en som hevet øyebrynene i blikket sitt. 

Anonymkode: e848a...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

På trikken eller butikken.. går vanlig kledd så ingen grudd til og stirre… i går var det en som hevet øyebrynene i blikket sitt. 

Anonymkode: e848a...26f

La være å se på andre, jeg er ganske sikker på at det meste av dette er ting du innbiller deg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (5 minutter siden):

La være å se på andre, jeg er ganske sikker på at det meste av dette er ting du innbiller deg. :) 

Det kan være… tror de slutter hvis ikke om jeg himler med øynene tilbake? 

Anonymkode: e848a...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Påfallende mange blikk fra folk jeg ikke kjenner. Har prøvd og se tilbake men jeg da ser de enda meg på meg. Det er både kvinner og menn som holder på sånn. Hvorfor? 

Anonymkode: e848a...26f

Paranoia? 99% av andre folk har mer enn nok med sitt

Anonymkode: c80ef...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...