Gå til innhold

Det vil ingen ende ta......


Gjest Soror66

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har "klassisk migrene med aura" og anfallene overlapper hverandre. Dette har blitt konstatert av nevrolog. Jeg benytter Imigran ved anfall og 100 mg Selo-Zok daglig. I tillegg til migrene har jeg kraftig hodepine nesten daglig. Har holdt på slik i ca 2 år, og dette tærer på kreftene. Pinex Forte hjelper godt på "vanlig" hodepine, men legen min er naturligvis restriktiv med dette. Noen ganger tror jeg faktisk at det går rundt for meg, spesielt hvis jeg har holdt på i en uke om gangen.

Gode råd og eventuelt forslag til andre medisiner mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi

Kjære Soror 66 !

Det første rådet vil du nok ikke sette særlig pris på : Slutt helt med Pinex forte !

Det er nærmest umulig å bli kvitt kronisk hodepine hvis man tar tabletter de fleste dager i uka - slike tabletter vil skape ny hodepine når virkningen av dem går ut.

Dernest kan det kanskje tenkes at du vil ha nytte av fysioterapi for denne "andre" hodepinen som du har nesten daglig.

Det siste rådet må være å kontakte en migreneklinikk hvis du bor i nærheten av en slik (sentrale Østland, evt nær Ålesund).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...