Gå til innhold

Hvorfor ble spørsmålet mitt slettet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ISW skrev (2 timer siden):

Nei hva tror du selv? Tror du det er greit å spørre om overdoser her?

Klart ikke.. men jeg gjorde ikke det heller. Spurte bare som ville skje…. 

Anonymkode: 2c8f0...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Klart ikke.. men jeg gjorde ikke det heller. Spurte bare som ville skje…. 

Anonymkode: 2c8f0...5f4

Ja, men likevel vil et sånt spørsmål og påfølgende svar være uheldig for andre i en sårbar situasjon. I tillegg er svaret utrolig individuelt. Noe en person tolererer kan være alvorlig for en annen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (3 minutter siden):

Ja, men likevel vil et sånt spørsmål og påfølgende svar være uheldig for andre i en sårbar situasjon. I tillegg er svaret utrolig individuelt. Noe en person tolererer kan være alvorlig for en annen. 

Det forstår jeg, er selv sårbar men jeg tenkte meg ikke om.. ville bare vite hva som kunne skje. 

Anonymkode: 2c8f0...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde også man kunne spørre om alt her da det finnes mye kunnskap om alt. Så da tenkte jeg jeg fikk et svar. Men jeg ser jo hva du tenkte når du sikkert så spørsmålet. 

Anonymkode: 2c8f0...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...