Gå til innhold

Kronisk trøtthet eller vitaminmangler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bestille time hos fastlegen selvfølgelig.

Anonymkode: 21a59...9f0

Men utenom fastlegen da… vil ikke sykemelde meg. 

Anonymkode: 416c6...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Men utenom fastlegen da… vil ikke sykemelde meg. 

Anonymkode: 416c6...70e

Det er jo ikke sagt at du sykemeldes. Fastlegen kan ta blodprøver av deg for å finne ut om du mangler noe f.eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (4 minutter siden):

Det er jo ikke sagt at du sykemeldes. Fastlegen kan ta blodprøver av deg for å finne ut om du mangler noe f.eks. 

Skulle tatt en blodprøve men utsatt det siden jeg googlet meg til kreft pga blodprøve svar. Tør derfor ikke å ta blodprøver mer. 

Anonymkode: 416c6...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Skulle tatt en blodprøve men utsatt det siden jeg googlet meg til kreft pga blodprøve svar. Tør derfor ikke å ta blodprøver mer. 

Anonymkode: 416c6...70e

Så da vil du heller gå med uoppdaget kreft? Jaja, valget er ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Så da vil du heller gå med uoppdaget kreft? Jaja, valget er ditt.

Nei. Vil ikke det. Men jeg vil ikke ta blodprøver heller. 

Anonymkode: 416c6...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei. Vil ikke det. Men jeg vil ikke ta blodprøver heller. 

Anonymkode: 416c6...70e

Beklager, men det resonnementet forstår jeg virkelig ikke. Hva tenker du selv skal hjelpe da om du ikke skal gå til fastlegen?

Anonymkode: 21a59...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nei. Vil ikke det. Men jeg vil ikke ta blodprøver heller. 

Anonymkode: 416c6...70e

Da synes jeg du skal ta frem den voksne siden av deg og ta ansvar for deg selv og din egen helse. Det innebærer å ta kontakt med fastlegen og fortelle hvordan du har det og - om hen synes det er nødvendig - ta de blodprøvene som rekvireres. Du får forøvrig ikke kreft av å ta blodprøver, men det kan nok påvises ved hjelp av blodprøver. Vær voksen - ta ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Beklager, men det resonnementet forstår jeg virkelig ikke. Hva tenker du selv skal hjelpe da om du ikke skal gå til fastlegen?

Anonymkode: 21a59...9f0

Vet ikke. 

Anonymkode: 416c6...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (6 minutter siden):

Da synes jeg du skal ta frem den voksne siden av deg og ta ansvar for deg selv og din egen helse. Det innebærer å ta kontakt med fastlegen og fortelle hvordan du har det og - om hen synes det er nødvendig - ta de blodprøvene som rekvireres. Du får forøvrig ikke kreft av å ta blodprøver, men det kan nok påvises ved hjelp av blodprøver. Vær voksen - ta ansvar.

Ikke kjeft sånn da, det er faktisk ikke lett. Jeg har sprøyteskrekk. Besvimer alltid. 

Anonymkode: 416c6...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke kjeft sånn da, det er faktisk ikke lett. Jeg har sprøyteskrekk. Besvimer alltid. 

Anonymkode: 416c6...70e

Det var ikke akkurat det du sa så det kunne vi ikke vite. Men du får ligge når de tar prøven om du vil det og du kan jo lukke øynene og høre på musikk i øretelefoner, da går det kanskje litt bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (7 minutter siden):

Det var ikke akkurat det du sa så det kunne vi ikke vite. Men du får ligge når de tar prøven om du vil det og du kan jo lukke øynene og høre på musikk i øretelefoner, da går det kanskje litt bedre?

Man styrer ikke dette. Man bare besvimer. 

Anonymkode: 2f2f4...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...