Gå til innhold

Skal snart til fastlegen og er redd han har lest det jeg skrev om han her inne (selv om jeg egentlig innser at det er paranoid av meg)

Anbefalte innlegg

For en 1-2 måneds tid eller noe sånt opprettet jeg en tråd som omhandlet fastlegen min. Og nå har jeg blitt redd for at han har lest det jeg skrev her inne. Jeg innser jo egentlig at sjansen for det er veldig liten, men man vet jo aldri? Hva er beste strategi her? Bare gå på timen og late som ingenting eller? Det er vel stort sett det eneste alternativet men... Tror jeg har begynt å bli litt paranoid i det siste (ikke sånn direkte paranoid, men at jeg har blitt mer usikker og skeptisk kanskje).

Anonymkode: d0bf6...cac

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg innser jo egentlig at sjansen for det er veldig liten

Det har du rett i, den er minimal.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva er beste strategi her? Bare gå på timen og late som ingenting eller?

Ja.

Endret av laban

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...