Gå til innhold

Har du noen gang blitt igjenkjent her inne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 24.8.2022 den 19.34):

Har du noen gang blitt igjenkjent her inne? Såfall hvem var det som kjente deg igjen?

Jeg har aldri opplevd det, men det er det som skremmer meg mest ved det å være her inne. 

Anonymkode: b3bf3...2b0

Ikke som jeg vet, men det kan jo være at noen har avslørt min identitet uten å si det til meg. Selv  har jeg gjort dét, dvs funnet ut hvem flere her inne er, uten å ha sagt dette til dem.

Jeg har kun vært åpen om min identitet med to personer her inne :) 

Endret av Kayia
Kayia skrev (Akkurat nå):

Ikke som jeg vet, men det kan jo værelset noen har avslørt min identitet uten å si det til meg. Jeg  har selv funnet ut hvem flere her inne er, uten at jeg har sagt dette til dem 😊 Jeg har kun vært åpen om min identitet med to personer her inne. 

Hvorfor svarer du? Det kan jo være en med psykiske utfordringer som har startet tråden og som vil ha den slettet vet du. 

Anonymkode: 22036...7ab

Annonse

Kayia skrev (2 minutter siden):

Ok. Da trenger du ikke  å fortsette å rådgi meg om når jeg skal piste eller ikke for framtiden. 

Du skrev jo selv at du ikke hadde lyst til å skrive noe mer her når tråder bare blir slettet p g a folk med psykiske utfordringer. Derfor jeg spurte deg. 

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Du skrev jo selv at du ikke hadde lyst til å skrive noe mer her når tråder bare blir slettet p g a folk med psykiske utfordringer. Derfor jeg spurte deg. 

Så lenge du ikke er admin vil svaret/rådet ditt ha null verdi, du må - som meg - bare gjette om tråden slettes eller ikke. 

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Kverulant 

Anonymkode: 0ef1f...ad9

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kverulant 

Anonymkode: 0ef1f...ad9

Nei. Jeg reagerte på den nedlatende holdningen hun hadde til de med psykiske utfordringer i hennes egen tråd om hvorfor 'jenter i tights' ble slettet. Jeg har aldri bedt om at noen tråd skal bli slettet, men jeg reagerer likevel på de nedlatende ordene om folk som sliter. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...