AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 Vet ikke hvordan jeg kan holde ut…😢 Smertene er så vonde…! Anonymkode: 306e8...7ad 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 Trist at du har det vanskelig, men det er litt lite informasjon i innlegget ditt til at vi egentlig kan si så mye. Anonymkode: b6f29...207 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Trist at du har det vanskelig, men det er litt lite informasjon i innlegget ditt til at vi egentlig kan si så mye. Anonymkode: b6f29...207 Er i krise… gråter hele tiden Anonymkode: 306e8...7ad 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 Hva ønsker du med tråden? Vil du ha råd og hjelp? Da vil vi i så fall trenge mer informasjon om hva slags krise og smerte du går gjennom og hvilke tiltak som du har prøvd evt er under akkurat nå. Anonymkode: b6f29...207 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva ønsker du med tråden? Vil du ha råd og hjelp? Da vil vi i så fall trenge mer informasjon om hva slags krise og smerte du går gjennom og hvilke tiltak som du har prøvd evt er under akkurat nå. Anonymkode: b6f29...207 Ønsker råd til og holde ut. Har mistet en person som betydde ekstremt mye for meg😭 strever med og puste meg igjennom timene. Anonymkode: 306e8...7ad 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ønsker råd til og holde ut. Har mistet en person som betydde ekstremt mye for meg😭 strever med og puste meg igjennom timene. Anonymkode: 306e8...7ad Det er utrolig trist å miste noen som står en nær, kondolerer. ❤️ Det er dessverre ikke så mye man kan gjøre annet enn å ta en time om gangen. Den første tiden er som regel den verste og det vil sakte men sikkert bli bedre. For noen kan det hjelpe å ha noen å prate med i en periode. Prest, psykolog, sosionom... Anonymkode: b6f29...207 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er utrolig trist å miste noen som står en nær, kondolerer. ❤️ Det er dessverre ikke så mye man kan gjøre annet enn å ta en time om gangen. Den første tiden er som regel den verste og det vil sakte men sikkert bli bedre. For noen kan det hjelpe å ha noen å prate med i en periode. Prest, psykolog, sosionom... Anonymkode: b6f29...207 Takk😭😭😭😭😭😭 det er ikke noe som hjelper nå. Ville bare si jeg har det så vondt at jeg ikke får puste. Anonymkode: 306e8...7ad 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Takk😭😭😭😭😭😭 det er ikke noe som hjelper nå. Ville bare si jeg har det så vondt at jeg ikke får puste. Anonymkode: 306e8...7ad Nei, det vil ikke hjelpe nå. Du må bare ta en time, et minutt, om gangen. Så vil det bli bedre over tid. Anonymkode: b6f29...207 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.