Gå til innhold

Har det så vanskelig….


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trist at du har det vanskelig, men det er litt lite informasjon i innlegget ditt til at vi egentlig kan si så mye.

Anonymkode: b6f29...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Trist at du har det vanskelig, men det er litt lite informasjon i innlegget ditt til at vi egentlig kan si så mye.

Anonymkode: b6f29...207

Er i krise… gråter hele tiden

Anonymkode: 306e8...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ønsker du med tråden? Vil du ha råd og hjelp? Da vil vi i så fall trenge mer informasjon om hva slags krise og smerte du går gjennom og hvilke tiltak som du har prøvd evt er under akkurat nå.

Anonymkode: b6f29...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva ønsker du med tråden? Vil du ha råd og hjelp? Da vil vi i så fall trenge mer informasjon om hva slags krise og smerte du går gjennom og hvilke tiltak som du har prøvd evt er under akkurat nå.

Anonymkode: b6f29...207

Ønsker råd til og holde ut. Har mistet en person som betydde ekstremt mye for meg😭 strever med og puste meg igjennom timene. 

Anonymkode: 306e8...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ønsker råd til og holde ut. Har mistet en person som betydde ekstremt mye for meg😭 strever med og puste meg igjennom timene. 

Anonymkode: 306e8...7ad

Det er utrolig trist å miste noen som står en nær, kondolerer. ❤️ Det er dessverre ikke så mye man kan gjøre annet enn å ta en time om gangen. Den første tiden er som regel den verste og det vil sakte men sikkert bli bedre.

For noen kan det hjelpe å ha noen å prate med i en periode. Prest, psykolog, sosionom... 

Anonymkode: b6f29...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er utrolig trist å miste noen som står en nær, kondolerer. ❤️ Det er dessverre ikke så mye man kan gjøre annet enn å ta en time om gangen. Den første tiden er som regel den verste og det vil sakte men sikkert bli bedre.

For noen kan det hjelpe å ha noen å prate med i en periode. Prest, psykolog, sosionom... 

Anonymkode: b6f29...207

Takk😭😭😭😭😭😭 det er ikke noe som hjelper nå. Ville bare si jeg har det så vondt at jeg ikke får puste. 

Anonymkode: 306e8...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Takk😭😭😭😭😭😭 det er ikke noe som hjelper nå. Ville bare si jeg har det så vondt at jeg ikke får puste. 

Anonymkode: 306e8...7ad

Nei, det vil ikke hjelpe nå. Du må bare ta en time, et minutt, om gangen. Så vil det bli bedre over tid.

Anonymkode: b6f29...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...