Gå til innhold

For og holde ut ta en beroligende før presentasjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen som vil merke det???

Anonymkode: f999b...e15

Hvis du er helt uvant med å bruke slike preparater bør du i alle fall teste et par dager i forkant slik at du ikke fremstår som sløv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Hvis du er helt uvant med å bruke slike preparater bør du i alle fall teste et par dager i forkant slik at du ikke fremstår som sløv.

Har aldri gjort det før men må enten det eller droppe ut. Er så fysisk dårlig allerede nå fordi jeg gruer meg. Evt hive ned på en vodka shot rett før…

Anonymkode: f999b...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har aldri gjort det før men må enten det eller droppe ut. Er så fysisk dårlig allerede nå fordi jeg gruer meg. Evt hive ned på en vodka shot rett før…

Anonymkode: f999b...e15

Hvis du virkelig vil drite deg ut så kan du jo stille rusa... Jeg tror helt sikkert det vil gå helt fint uten noen form for beroligende eller rusmidler først, anbefaler virkelig ikke å gjøre noe slikt og det skjønner du egentlig selv også vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slett ikke sikkert det vil bedre situasjonen å ta noe, det kan komme til å virke negativt inn på prestasjonsevnen og kontrollen din. 

Det eneste som hjelper, er å øve såpass mye at du føler du har kontroll - at nå har du gjort det mange ganger, så du vet hva du skal gjøre - og så gjør du akkurat det du har øvd på.

De siste timene før presentasjonen kan du tenke på at uansett hva som skjer, vil klokka bli 12 (eller hva den nå er når du er ferdig) i dag også. Du må gjennom noe litt ubehagelig, slik alle må iblant, men klokka blir 12 og så er det over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (15 minutter siden):

Hvis du virkelig vil drite deg ut så kan du jo stille rusa... Jeg tror helt sikkert det vil gå helt fint uten noen form for beroligende eller rusmidler først, anbefaler virkelig ikke å gjøre noe slikt og det skjønner du egentlig selv også vil jeg tro.

Men jeg tørr ikke…..da må jeg skulke. 

Anonymkode: f999b...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laban skrev (2 minutter siden):

Det er slett ikke sikkert det vil bedre situasjonen å ta noe, det kan komme til å virke negativt inn på prestasjonsevnen og kontrollen din. 

Det eneste som hjelper, er å øve såpass mye at du føler du har kontroll - at nå har du gjort det mange ganger, så du vet hva du skal gjøre - og så gjør du akkurat det du har øvd på.

De siste timene før presentasjonen kan du tenke på at uansett hva som skjer, vil klokka bli 12 (eller hva den nå er når du er ferdig) i dag også. Du må gjennom noe litt ubehagelig, slik alle må iblant, men klokka blir 12 og så er det over.

Det er ikke så lett og tenke det….. kan stoffet utenat og har øvd i 5 dager. Det stopper OPP når jeg står foran alle. Er som sagt kvalm nå. Det er fysisk smerter ved denne dagen. 

Anonymkode: f999b...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke så lett og tenke det

Nei, men det blir ikke bedre av katastrofetanker heller. Hvis du har vært gjennom noe ubehagelig tidligere, tenk på hvordan du kom gjennom det og hvor lettet du følte deg etterpå. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

kan stoffet utenat og har øvd i 5 dager.

Supert, da vil det gå helt fint. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det stopper OPP når jeg står foran alle.

Neida, ikke når du kan det utenat. Da setter du bare i gang som en robot / avspiller, og så kopler du deg gradvis på når du oppdager at det går greit. Tenk på publikum som en slags kulisse, eller at de sitter bak et enveisspeil - at du kan se dem, men de ser ikke deg. Det er en illusjon, men de er jo ikke ute etter å ta deg. Tenk på når du selv er tilhører og sitter der og tenker litt på hva som foregår og litt på hva du skal gjøre resten av dagen - det er en hverdagslig sak for dem, og de er ikke spesielt opptatt av deg. 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er ikke så lett og tenke det….. kan stoffet utenat og har øvd i 5 dager. Det stopper OPP når jeg står foran alle. Er som sagt kvalm nå. Det er fysisk smerter ved denne dagen. 

Anonymkode: f999b...e15

Kan du ha små ark med stikkord? Det har jeg gjort de gangene jeg har gjort noe lignende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...