Gå til innhold

tror folk du er tilbakestående med uføre kor på toget?

Anbefalte innlegg

Brukte kortet mitt for andre gang nå, når jeg skulle ta toget,og måtte bytte tog og tok  alt i alt forskjellige tog. Alle snakket til meg som om jeg skulle vre barn, og forklarte alt mulige greier for meg - akkurat som om jeg ikke skulle skjønne nåe og med en sånn snill stemme, akuratt som om jeg skulle vrt barn hehe... tror vanlige folk at folk med uføre bevis er retarda om de ikke mangler beina liksom?

Anonymkode: e7af6...979

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Brukte kortet mitt for andre gang nå, når jeg skulle ta toget,og måtte bytte tog og tok  alt i alt forskjellige tog. Alle snakket til meg som om jeg skulle vre barn, og forklarte alt mulige greier for meg - akkurat som om jeg ikke skulle skjønne nåe og med en sånn snill stemme, akuratt som om jeg skulle vrt barn hehe... tror vanlige folk at folk med uføre bevis er retarda om de ikke mangler beina liksom?

Det tror jeg ikke er vanlig å tro. 

Anonymkode: db0b6...6ae

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har jeg aldri opplevd. de sier bare "takk" for at jeg viste dem det også går de videre.

Anonymkode: 42772...10c

Åjja, merkelig.. hehe.. ikke min opplevele i dag da, men folk synes vanligvis jeg er fjern da... får ofte høre at jeg virke fjern osv, så det tolkes vel frem til noe slikt da.

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Betaler alltid full pris. Altfor pinlig å bruke honnørkort.

Anonymkode: 6abf5...fe3

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selv i billettkontroll på trikken, har det aldri vært noen som spør om dokumentasjon på ufør. Har ikke vist frem det uførbeviset de siste ti åra. Så nei, ingen er opptatt av hvem som betaler for hvilken type billett på toget. Høres ut som om noe du innbiller deg. 

Anonymkode: b5776...f3f

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Selv i billettkontroll på trikken, har det aldri vært noen som spør om dokumentasjon på ufør. Har ikke vist frem det uførbeviset de siste ti åra. Så nei, ingen er opptatt av hvem som betaler for hvilken type billett på toget. Høres ut som om noe du innbiller deg. 

Anonymkode: b5776...f3f

Jeg har blitt spurt flere ganger på t-banen de 3 årene jeg har vært ufør, men det er mulig de spør fordi jeg er ung.

Anonymkode: 42772...10c

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ser ikke syk ut.

Anonymkode: 6abf5...fe3

Ok, man behøver ikke "se syk ut", når det kommer til de fleste sykdommer ser du det ikke på vedkommende hehe.. knne hatt chrons, leddgikt , me, bipolar, mange forskjellige sykdommer uten at du ville sett det på meg...

Bare opplevd en eneste gang en som var frekk som f. Og så var det han bussjåføren som syntes det var så trist at jeg som var så ung og pen var ufør. Men han var bare søt, han bare mente det av hele sitt hjerte. 

Anonymkode: 75b89...99f

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare opplevd en eneste gang en som var frekk som f. Og så var det han bussjåføren som syntes det var så trist at jeg som var så ung og pen var ufør. Men han var bare søt, han bare mente det av hele sitt hjerte. 

Anonymkode: 75b89...99f

hvor gammel var du da?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...