Gå til innhold

Super mario bros?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så gøy! :) Så håper jeg du får tak i mario spillet også :) 

Anonymkode: c5000...a70

Ja gleder meg :) Fikk tak i det spillet også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (35 minutter siden):

Ja gleder meg :) Fikk tak i det spillet også :) 

Å så bra! Du må fortelle meg om alt virker som det skal ,for da vurderer jeg litt å kjøpe en selv :) 

Anonymkode: c5000...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Å så bra! Du må fortelle meg om alt virker som det skal ,for da vurderer jeg litt å kjøpe en selv :) 

Anonymkode: c5000...a70

Ok det skal jeg gjøre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
stjernestøv skrev (På 27.8.2022 den 14.35):

Jeg vet jo ikke :) Men mener det er fra 90 tallet, det var ganske stort spill i forhold til de som er i dag. En firkant på en måte, og spillene var store. Det var sånn at man kunne fly osv med Mario. 

Nintendo 64? Det samme finnes i GameCube, Nintendo 64 bare at det er små cD plater i stedet for en slik firkant. Litt som dvd altså, bedre bilde og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (9 timer siden):

Nintendo 64? Det samme finnes i GameCube, Nintendo 64 bare at det er små cD plater i stedet for en slik firkant. Litt som dvd altså, bedre bilde og. 

Nå har jeg bestilt og håper jeg får det snart :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Nå har jeg bestilt og håper jeg får det snart :) 

Du som liker dataspill burde jo kjøpe deg Wii slik at du kan danse eller gjøre andre aktiviteter foran skjermen! Hadde ikke det vært en god ide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Du som liker dataspill burde jo kjøpe deg Wii slik at du kan danse eller gjøre andre aktiviteter foran skjermen! Hadde ikke det vært en god ide?

Jo det hadde jo det, vet lite om Wii. Men har jo bestilt et nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (39 minutter siden):

Du som liker dataspill burde jo kjøpe deg Wii slik at du kan danse eller gjøre andre aktiviteter foran skjermen! Hadde ikke det vært en god ide?

Da ville jeg heller gått for en switch som er det nyeste.  Der ekspanderes jo spillene også fremdeles. Wii er ganske gammelt.

Anonymkode: c5000...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da ville jeg heller gått for en switch som er det nyeste.  Der ekspanderes jo spillene også fremdeles. Wii er ganske gammelt.

Anonymkode: c5000...a70

Det har du helt sikkert rett i. :) Jeg har prøvd det bevegelses-sports-spillet til Switch faktisk, det var ikke sånn kjempebra, men morsomt og jeg ble skikkelig svett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (9 minutter siden):

Det har du helt sikkert rett i. :) Jeg har prøvd det bevegelses-sports-spillet til Switch faktisk, det var ikke sånn kjempebra, men morsomt og jeg ble skikkelig svett!

Å kanskje jeg skal kjøpe meg det? Jeg hadde endel slike spill til min gamle wii men hadde glemt litt av at de sikkert har laget det samme til nyere modeller også . Takk for tips! :) 

Anonymkode: c5000...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Å kanskje jeg skal kjøpe meg det? Jeg hadde endel slike spill til min gamle wii men hadde glemt litt av at de sikkert har laget det samme til nyere modeller også . Takk for tips! :) 

Anonymkode: c5000...a70

Det var ikke så mange "idrettsgrener" på det, men jeg gruste guttungen i fotball i alle fall! 😂 Det inneholder fotball, volleyball, bowling, tennis, badminton og fekting. :) Kommer sikkert med flere sporter etter hvert håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 time siden):

Det var ikke så mange "idrettsgrener" på det, men jeg gruste guttungen i fotball i alle fall! 😂 Det inneholder fotball, volleyball, bowling, tennis, badminton og fekting. :) Kommer sikkert med flere sporter etter hvert håper jeg.

Det høres ut som noe jeg kan like! :) det vil jeg tro, enten egne spill eller at d slipper utvidelsespakker.

Anonymkode: c5000...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det høres ut som noe jeg kan like! :) det vil jeg tro, enten egne spill eller at d slipper utvidelsespakker.

Anonymkode: c5000...a70

Bare husk å bruke håndleddsreima på kontrolleren! 😂 De flakser fort ut av hendene når man er som ivrigst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...