Gå til innhold

Jeg stod opp nå klokken 13, skulket en dag fordi jeg var sliten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det var nødvendig! Leser stadig vekk her inne at man skal ta ansvar for egen helse og det gjorde jeg i dag. 

Anonymkode: d5313...df9

Du er nok på feil forum. Her på DOL er det mange som har gjennomgått både egen tenåringstid, perioder med nattevåk pga. babyer / småbarn og livet med "barn" som er tenåringer eller unge voksne. Dermed har vi erfart at det skal mye til før søvnmangelen blir direkte helseskadelig. Man blir sliten og kan få dårlige perioder i løpet av dagen, men man fungerer på et vis og holder ut. 

Du får finne et forum med lavere gjennomsnittsalder, der er det nok lettere å få sympati for ditt syn på saken. Men altså, det er god trening til voksenlivet å komme seg på skole eller jobb selv om det er en hard mandagsmorgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (1 minutt siden):

Du er nok på feil forum. Her på DOL er det mange som har gjennomgått både egen tenåringstid, perioder med nattevåk pga. babyer / småbarn og livet med "barn" som er tenåringer eller unge voksne. Dermed har vi erfart at det skal mye til før søvnmangelen blir direkte helseskadelig. Man blir sliten og kan få dårlige perioder i løpet av dagen, men man fungerer på et vis og holder ut. 

Du får finne et forum med lavere gjennomsnittsalder, der er det nok lettere å få sympati for ditt syn på saken. Men altså, det er god trening til voksenlivet å komme seg på skole eller jobb selv om det er en hard mandagsmorgen. 

Jeg hører til her på dol selvom jeg på i denne tråden ikke utdyper mer enn at jeg skulket. For alt du vet kan jeg ha dyp depresjon som jeg bruker dol til. 

Anonymkode: d5313...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hører til her på dol selvom jeg på i denne tråden ikke utdyper mer enn at jeg skulket. For alt du vet kan jeg ha dyp depresjon som jeg bruker dol til. 

Anonymkode: d5313...df9

Kan absolutt være at du hører til her på DOL, men dette er kanskje ikke rette forum for denne type problemstilling hvis det er sympati og støtte du ønsker for en mor som bryr seg når deres barn er hjemme fra skolen fordi de har ranglet i helga og er sliten mandag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (Akkurat nå):

Kan absolutt være at du hører til her på DOL, men dette er kanskje ikke rette forum for denne type problemstilling hvis det er sympati og støtte du ønsker for en mor som bryr seg når deres barn er hjemme fra skolen fordi de har ranglet i helga og er sliten mandag. 

Det hadde ikke skadet å gi støtte til meg, i en eller annen form. 

Anonymkode: d5313...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det hadde ikke skadet å gi støtte til meg, i en eller annen form. 

Anonymkode: d5313...df9

Skal støtte deg, jeg, den dagen du har en problemstilling hvor jeg synes det passer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (Akkurat nå):

Skal støtte deg, jeg, den dagen du har en problemstilling hvor jeg synes det passer. 

Det gjør det nå siden jeg bare får kritikk. Blir så sliten at jeg legger meg igjen. 

Anonymkode: d5313...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det gjør det nå siden jeg bare får kritikk. Blir så sliten at jeg legger meg igjen. 

Anonymkode: d5313...df9

Synes du skal gå et annet sted å trolle - eller aller helst finne noe mer konstruktivt å bruke tiden din på. Dette er bortkastet for både oss og deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (2 minutter siden):

Synes du skal gå et annet sted å trolle - eller aller helst finne noe mer konstruktivt å bruke tiden din på. Dette er bortkastet for både oss og deg.

Troller ikke men gidder ikke være seriøs siden jeg ikke blir forstått at det èn gang ikke skader og være hjemme. 

Anonymkode: d5313...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Troller ikke men gidder ikke være seriøs siden jeg ikke blir forstått at det èn gang ikke skader og være hjemme. 

Anonymkode: d5313...df9

Er du hipohopp? 😀

Anonymkode: 7fd29...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg har en mor som ikke slipper taket på meg, som er på tide. 

Anonymkode: d5313...df9

 

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg bor ikke hjemme, gjør du? Men jeg blir sponset økonomisk som henger i en tynn tråd ‘’hvis jeg ikke skjerpe meg’’. 

Anonymkode: d5313...df9

Hvis du ikke bor hjemme, hvorfor forteller du din mor at du skulker skolen/jobb da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er du hipohopp? 😀

Anonymkode: 7fd29...a5e

Nei. Hvem er det?

Anonymkode: d5313...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (3 minutter siden):

 

Hvis du ikke bor hjemme, hvorfor forteller du din mor at du skulker skolen/jobb da? 

Jeg fortalte ikke det. Vet ikke hvordan hun fikk vite det. 

Anonymkode: d5313...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...