Gå til innhold

Jeg er 50 kg og har pæreformet kropp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvordan kan jeg bli en gulrot..? 

Anonymkode: b372a...9a8

Jeg går ut i fra at du er kvinne og kvinner har rett og slett bredere bekken og hofter enn menn fordi de skal bære frem og føde barn. Hvis du er tenåring eller eldre, er normalt høy og veier 50 kg er det ikke mulig at du har noe særlig kroppsfett eller mye fett over hoftene.

Lillemus skrev (14 timer siden):

Jeg går ut i fra at du er kvinne og kvinner har rett og slett bredere bekken og hofter enn menn fordi de skal bære frem og føde barn. Hvis du er tenåring eller eldre, er normalt høy og veier 50 kg er det ikke mulig at du har noe særlig kroppsfett eller mye fett over hoftene.

Jo, noen kan - om de har lite muskler. Kun 2 kg mer jeg og jeg er høy.. mye fett på disse områdene og er voksen. 

Anonymkode: e444f...c15

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jo, noen kan - om de har lite muskler. Kun 2 kg mer jeg og jeg er høy.. mye fett på disse områdene og er voksen. 

Anonymkode: e444f...c15

Tvilsomt. :) Hvis du er høy (hva du nå mener med det) og veier 52 kg så er det lite trolig at du har store hofter. Sannsynligvis er du såpass slank at du har veldig markert midje og derfor timeglassfasong slik at hoftene dine er godt synlige. Jeg har alltid ønsket meg mer hofter og jeg er liten og veier 3 kg mer enn deg. :) 

Endret av Lillemus

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...