Gå til innhold

Time ved Haukeland


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fått time hos haukeland, men det står ingenting om registrering når man kommer. Har aldri vært på haukeland før, men i stavanger får man en sms før timen og registerer seg via mobilen. på Haukeland sin side står det er selv registrering på noen avdelinger. Så hvordan registrer man at man har ankommet? går man rett til ventesonen eller skal man gå i reseptionen ved hovenbygget først? 

Anonymkode: 778df...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har fått time hos haukeland, men det står ingenting om registrering når man kommer. Har aldri vært på haukeland før, men i stavanger får man en sms før timen og registerer seg via mobilen. på Haukeland sin side står det er selv registrering på noen avdelinger. Så hvordan registrer man at man har ankommet? går man rett til ventesonen eller skal man gå i reseptionen ved hovenbygget først? 

Anonymkode: 778df...290

På St. Olavs i Trondheim er det automater der man registrerer seg når man kommer og kan hake av for om man vil ha en sms når tiden nærmer seg. :) Så kan man velge hvor man vil sitte til meldingen kommer. Har ikke fått lenke i forkant så vidt jeg kan huske. Du kan jo ringe Haukeland og spørre om du er usikker, men dette ordner seg helt fint når du kommer dit. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig fra hvilken avdeling du skal til (enda). Jeg har et inntrykk av at de innfører SMS-registering på avdelinger som ligger utenfor hovedbygget i første omgang (som nevrologisk, reumatologisk, kvinneklinikken, røntgenavd./nucleærmedisin m.m. - det er de jeg har vært på hvor de har tatt i bruk SMS-varsling. Det fungerer for øvrig svært bra, men vær da oppmerksom på at SMS-en kommer nøyaktig 3-4 timer før du har timen din. Ikke flere dager i forveien.

Poliklinikker som er inne på hovedbygget, alt fra endokrinologi, medisinsk avd. for over/undervekt, urologisk avd., gastroakutt avd., kirurgisk avd., dagkirurgisk avd., barneortopedisk avd., - kort og godt alt som kan krype og gå av poliklinikker i 2. etg., er meningen at man frem til nå skal henvende seg i resepsjonen, oppgi navn og klokkeslett og du blir bedt om å følge en viss farget stripe på gulvet til venterom X. Jeg vil tro at disse også med tiden fases inn i SMS-varslingene.

Anonymkode: d8891...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...