Gå til innhold

Jeg er alene i livet, hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke jobb - prøver å skaffe og en venn , thats it. Lite familie også, kun kontakt med foreldre... Blir snart sprø av isolasjon, men kommer meg ut hver dag og får lange turer. Er egentlig 100 prosent ufør, men sliter med å finne jobb siden har så lite på cv...prøvde med navmende syntes bare jeg maset mye og sa jeg må ordne meg jobb selv... Hva ville du gjort ut av en slik situasjon? Tok kontakt med røde kors,men det var ikke så mye intersebat de hadde å tilby...dps får hegavslag og på komune psyk. Hvordan bli mer sosial og fylle dagene? Studier er forresten ikke aktuelt... 

Anonymkode: 516b4...117

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/468364-jeg-er-alene-i-livet-hva-gj%C3%B8r-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har ikke jobb - prøver å skaffe og en venn , thats it. Lite familie også, kun kontakt med foreldre... Blir snart sprø av isolasjon, men kommer meg ut hver dag og får lange turer. Er egentlig 100 prosent ufør, men sliter med å finne jobb siden har så lite på cv...prøvde med navmende syntes bare jeg maset mye og sa jeg må ordne meg jobb selv... Hva ville du gjort ut av en slik situasjon? Tok kontakt med røde kors,men det var ikke så mye intersebat de hadde å tilby...dps får hegavslag og på komune psyk. Hvordan bli mer sosial og fylle dagene? Studier er forresten ikke aktuelt... 

Anonymkode: 516b4...117

Hei. Dersom du bor i Bergen fines det et tilbud som heter psykiatri alliansen som er et tilbud alle kan delta på uavhengig av situasjon gratis. Det er mulig de har det tilbudet andre steder i landet også. De har mange aktiviteter i ukedagene på dagtid. Du kan søke det opp på Facebook. Der er det mulig du kan bli kjent med noen og danne nettverk. 

Anonymkode: e7256...724

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...