Gå til innhold

Hjelp til å ta rett vurdering / valg? Kan dere tenke med meg?

Anbefalte innlegg

Jeg står en korsvei. Enten kan jeg ta eksamen i september eller i januar. Det er snakk om 4 fag. Tar jeg de i september har jeg dårlig tid, og egentlig ikke tid til å skrive denne teksten. Tar jeg de i januar har jeg god tid… jeg har utsatt dette i 1 år. Hva skal jeg gjøre????

Anonymkode: 51bde...168

Fortsetter under...

Tilleggsinformasjon jeg synes fagene er gørr kjedelig, og eksamener er like så. Men jeg er en mester til og utsette ting fordi jeg ikke har tro på meg selv. Fordelen er at jeg er god i fagene. Bakdelen er at jeg er ufattelig lat og utsetter og utsetter. 

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg står en korsvei. Enten kan jeg ta eksamen i september eller i januar. Det er snakk om 4 fag. Tar jeg de i september har jeg dårlig tid, og egentlig ikke tid til å skrive denne teksten. Tar jeg de i januar har jeg god tid… jeg har utsatt dette i 1 år. Hva skal jeg gjøre????

Ta eksamenene nå. 

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Tilleggsinformasjon jeg synes fagene er gørr kjedelig, og eksamener er like så. Men jeg er en mester til og utsette ting fordi jeg ikke har tro på meg selv. Fordelen er at jeg er god i fagene. Bakdelen er at jeg er ufattelig lat og utsetter og utsetter. 

Enig med Frosken. Ta dem nå så er du ferdig med det. Ut fra det du sier om deg selv her er det all grunn til å tro at du vil si akkurat det samme 1. januar. ;) Så kom igjen!

Annonse

laban skrev (39 minutter siden):

Du må ta alle fire samtidig - to nå og to i januar er ikke et alternativ? 

Takk for alle svarene. Nei må ta alle nå i sep eller januar. Fristen for oppmelding er snart. Hjelp gi meg styrke.. får jeg ikke minst en B er det vinning i spinning. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei må ta alle nå i sep eller januar.

Da er jeg enig med de andre - hvis du kan stoffet og sannsynligvis vil vente til fristen nærmer seg uansett, er det best å hoppe i det nå. 

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Januar. Og ikke gå i fella og tenk at du har god tid. Har selv brendt meg på å tenke det og tatt skippertak i siste liten. Gikk ikke bra. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...