Gå til innhold

Motiverende app for kjedelige gjøremål?

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som vet om en motiverende app det en selv kan legge inn mål/oppgaver/gjøremål?

Jeg lar meg lett motivere av streak feks. 😂 Så det å gå (eller løpe) en tur hver dag for å oppfylle skrittmålet er enkelt. Iallefall når jeg har en del på rad.

Så da tenkte jeg at det hadde vært genialt å feks kunne krysse av skikkelig kjedelige ting i en eller annen app og få streak. Utnytte min svakhet for det på en måte 😅 

Endret av Bøtteknotten
  • Bøtteknotten endret tittelen til Motiverende app for kjedelige gjøremål?

Fortsetter under...

Vhanja skrev (3 minutter siden):

Jeg husker jeg hadde en kul app som het Quest. Der kunne man legge inn f.eks ulike typer husarbeid, gi det en vanskelighetsgrad og så gå opp i lvl når man gjorde dem. Vet ikke om den eksisterer enda.

Det hørtes jo morsomt ut! Men finner ikke på AppStore 🤔 kanskje den ikke eksisterer lengre nei 🤷‍♀️

Bøtteknotten skrev (22 timer siden):

Hei!

Noen som vet om en motiverende app det en selv kan legge inn mål/oppgaver/gjøremål?

Jeg lar meg lett motivere av streak feks. 😂 Så det å gå (eller løpe) en tur hver dag for å oppfylle skrittmålet er enkelt. Iallefall når jeg har en del på rad.

Så da tenkte jeg at det hadde vært genialt å feks kunne krysse av skikkelig kjedelige ting i en eller annen app og få streak. Utnytte min svakhet for det på en måte 😅 

Hehe! Kul tråd! Jeg er hekta på skritt-tellere :D

Anonymkode: 439e6...17f

Annonse

Oppdatering! Jeg fant jeg fant! Må bare dele i tilfelle noen andre vil prøve 😅

Løsningen var å finne ut hva den typen apper heter på engelsk, nemlig «habit tracker». Finnes jo uendelig av dem 😂👍

Gikk for Apple sin som heter «Streaks», der kan en legge inn alle mulige ting en vil bli bedre på (enten det er å gjøre noe eller slutte med noe).

Nå fikk jeg til og med varsel fra appen om at jeg måtte huske det i dag - for ellers mister jeg streaken min på 7 dager 🤣 

Nå er målet å klare helt frem til nyttår uten unntak 😬💪💪💪 (som altså gjelder en så teit ting som å ikke droppe tanntråd og fluorskyll når jeg pusser tennene… 🙈)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...