Gå til innhold

we're here we're queer we want deasepear


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Det er sånn sett naturlig at man tror noen er heterofil før man kjenner dem bedre, fordi det er jo det flertallet er. Hadde jeg flyttet til Sverige så ville nok de fleste der antatt at jeg var svensk før de ble kjent med meg - fordi flertallet av de som bor i Sverige er svenske. Jeg kan jo ikke bli fornærmet over det. 

Anonymkode: 18572...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vi skaper det motsatte av samhold. Vi sitter på ulike identitets-tuer og skriker til hverandre.

Anonymkode: b32d0...af0

Å hvorfor det? 

Anonymkode: 5a484...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler dette er litt sånn som jeg ser på den jævla fotballen hele sommeren. Er masse i aviser, er masse kjefting, det blir slosskamper, bråk med politet, fyrverkeri o.s.v, men det bryr meg ikke noe, det er bare irriterende. Selv Elizabeth sin død greide VG å få fotballfokus på, for det kunne hende champions league ble utsatt...

 

Ellers er jeg hetro, og føler meg som meg selv. Men jeg var frivillig på en pride i sommer. Og siden jeg liker regnbuer, og farger så hadde jeg lite flagg i sekken i tillegg til frivillighets t-skjorta mi. Nå er jeg glad jeg ikke tar meg stort nær av ting, for på en 15 min gåtur fra ett paraden til ett annet sted fikk jeg en del ikke hyggelige kommentarer slengt etter meg, ble blant annet kalt jævla hore, fitte, og det var synd jeg ikke ble skutt i Oslo.... Noen fra min hjemby opplevd at noen de kjente døde, så godt det i det minste ble slengt til meg og ikke hen! Så selv om jeg ikke ser noen forskjell på verken hudfarge, kjønn eller legning så er det rimelig tydeligvis at ganske mange andre gjør det!

Anonymkode: 99ca2...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (13 timer siden):

Jeg liker ikke denne feiringa. Jeg har heller ikke problemer med andres legning, men forstår ikke hvorfor det skal brukes ressurser på alt dette, og lage disse flaggene. Helt bortkastet. Er også redd det kan øke hatet mot homofile og transer, fordi de tar så mye oppmerksomhet. 
 

Skal vi med Asperger ha et flagg og? Hadde blitt veldig flau om det skulle blitt feiring og flagging for autister altså. Hadde ikke deltatt selv, selv om det liksom var for meg. Jeg har ikke kjent på å det å være lesbisk, men har kjent på det å være annerledes på andre måter. Trenger ikke noe flagg for det. 

Enig med deg. Hvis de hadde samlet seg og stått stille med hver sin fakkel hadde det vært mer virkningsfullt. Da skulle jeg også tent en fakkel og vist min støtte.

Anonymkode: 67909...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...