Gå til innhold

Gleder du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Ja, men ikke ennå, det er aaaaalt for tidlig! :)

Jeg må innrømme at jeg allerede har begynt å se etter julekalendere🤪 Men julevarene og julepyntet skal jeg vente med å ordne til desember :) 

Anonymkode: 3934e...054

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg må innrømme at jeg allerede har begynt å se etter julekalendere🤪 Men julevarene og julepyntet skal jeg vente med å ordne til desember :) 

Jeg har i bakhodet at jeg skal titte innom Life etter en te-kalender til meg selv litt senere på høsten jeg også. ;) 

Gleder meg til å bli ferdig med pakkekalenderen for å så gi den til datteren (jeg synes det er veldig hyggelig) Gleder meg også til å finne og å gi gaver til enkelte.

Før gruet jeg meg til nesten hele desember, men det gjør jeg ikke mer. Heldigvis 

Jeg har i bakhodet at jeg skal titte innom Life etter en te-kalender til meg selv litt senere på høsten jeg også. ;) 

Hva slags tekalender har de? :) Jeg har tidligere hatt en fra Kusmi, og den hadde veldig god te.

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kalender til deg selv? 

Anonymkode: 1d96e...501

Ja, hvorfor ikke? Det er ingen andre som kjøper kalender til meg. :) Og så kjøper jeg tre Flax-kalendere, en til hver av ungene og en til mannen og meg på deling, det har jeg gjort i mange år nå. Koselig. :)

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva slags tekalender har de? :) Jeg har tidligere hatt en fra Kusmi, og den hadde veldig god te.

I fjor hadde jeg en med engelsk te, husker ikke merket, men den ble kjøpt på Life. Er ikke så glad i Pukka te f.eks.

Lillemus skrev (Akkurat nå):

I fjor hadde jeg en med engelsk te, husker ikke merket, men den ble kjøpt på Life. Er ikke så glad i Pukka te f.eks.

Ikke jeg heller. All pukka te smaker veldig "apotek" synes jeg. Tror det er anisen. 

Da skal jeg titte innom Life jeg også :) 

Ja, hvorfor ikke? Det er ingen andre som kjøper kalender til meg. :) Og så kjøper jeg tre Flax-kalendere, en til hver av ungene og en til mannen og meg på deling, det har jeg gjort i mange år nå. Koselig. :)

Syns det var noe rart..kalender er ment for å telle ned til jul. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Syns det var noe rart..kalender er ment for å telle ned til jul. 

Ja? Du vet ikke hva en te-kalender er? Det er en adventskalender med 24 luker med en tepose i hver luke. :) Den jeg hadde i fjor var med engelsk te og hadde 25 luker så det var en kopp 1. juledag også. ❤️ 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...