Gå til innhold

Gleder du deg til jul?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg og søsteren min lagde pakkekalender til mamma det ene året, hvor hun fikk diverse ting vi vet at hun bruker fra før av eller har ønsket seg. Det ble veldig godt tatt imot :)  også så koselig å få gi tilbake etter at hun lagde kaldere til oss som da vi var mindre ❤️ 

Anonymkode: 3934e...054

kalendere, ikke kaldere*🤪

Anonymkode: 3934e...054

Fortsetter under...

Vhanja skrev (10 minutter siden):

Lage betyr at man fremstiller noe selv

Julegaver er en tradisjon hvor man utveksler gaver til familie og venner som åpnes på julaften.

:)

Jeg vet utmerket godt hva det vil si Å LAGE JULEGAVER! Men ….. 

Anonymkode: 1d96e...501

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor det? Du har allerede «så mange svar» 

Ja, jeg kan skrive i fullstendige setninger og gjøre meg forstått på forum. Det er en sjelden gave, men noen av oss er de spesielt utvalgte. 😄

Vhanja skrev (7 minutter siden):

Ja, jeg kan skrive i fullstendige setninger og gjøre meg forstått på forum. Det er en sjelden gave, men noen av oss er de spesielt utvalgte. 😄

Spesielt utvalgte? Jøss? Fra hvem? Gud? 

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lage julegave? 

Nå har du jo skrevet mange velformulerte innlegg men...

Ja, jeg lager julegaver hvert år. Noen utvalgte får alltid egenproduserte gaver. I fjor laget jeg også julegaver til alle 25 leilighetene i blokken min. Og så lager jeg alltid en kalender jeg deler ut.

Jeg synes det er koselig med jul, men gleder meg ikke spesielt.  I hvert fall ikke nå på høsten.  Kanskje når det nærmer seg.  Jeg tenker hver julekveld at dette hysteriet er for voldsomt.  Jeg tar del i det og gir mine barnebarn gaver, men de får så mye gaver at jeg blir svett bare ved tanken.

Jeg kunne tenkt meg å dra et sted og droppe julefeiringen, men vil ikke skuffe barn og barnebarn. 

Planen er å feire jul i Spania og det er lite mas. Da blir det enten feiret med noen venner, hjemme eller på restaurant. Ingen presanger utvekslet og barnebarn og unger får presanger kjøpt nett.  Dattera mi sender ønsker og jeg velger og sender det til hennes adresse. 

Annonse

Nicklusheletida skrev (2 minutter siden):

Jeg gleder meg fordi jeg i år har skal ha ferie hele jula og fordi jeg skal være på fjellet hele jula. Håper på mye snø. 

Jaaaa - gleder meg til romjul på fjellet - og helst med masse snø, ja :D 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...