Gå til innhold

Jeg tror jeg har tettet doen…! Noen råd mottas med stort takk!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det har alltid gått bra før.. har kastet alt fra mat til tamponger nedi uten problem. 

Anonymkode: ad119...6b3

Tamponger er blant verstingene av det du kan kaste i toalettet. De suger til seg vann og utvider seg og de går ikke i oppløsning og er ofte årsak til tette toaletter. Om ikke hos deg så lengre ute i rørene. Kast dem i søppelbøtta.

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Tamponger er blant verstingene av det du kan kaste i toalettet. De suger til seg vann og utvider seg og de går ikke i oppløsning og er ofte årsak til tette toaletter. Om ikke hos deg så lengre ute i rørene. Kast dem i søppelbøtta.

Men de vokser vel ikke såpass langt ut at de kan tette den? 

Men de vokser vel ikke såpass langt ut at de kan tette den? 

Hvis det allerede ligger noe der som tetter røret litt fra før så.

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Hvis de ikke går der de skal kan de havne noen andre sitt toalett? Enten i røret eller svømme helt opp? Skjønte ikke dette 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvis de ikke går der de skal kan de havne noen andre sitt toalett? Enten i røret eller svømme helt opp? Skjønte ikke dette 

Rørene er lange og om noe småtterier har festet seg så kan jo fort andre ting henge seg fast i det igjen og til slutt blir det jo tett da. Det kommer ikke opp i andres toalett nei. Man skal IKKE kaste annet enn tiss, bæsj og dopapir i toalettet, enkelt og greit.

Annonse

Lillemus skrev (59 minutter siden):

Rørene er lange og om noe småtterier har festet seg så kan jo fort andre ting henge seg fast i det igjen og til slutt blir det jo tett da. Det kommer ikke opp i andres toalett nei. Man skal IKKE kaste annet enn tiss, bæsj og dopapir i toalettet, enkelt og greit.

Ok. Enkelt og greit. 

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Måtte vaske hendene 20 ganger etterpå, det er det ekleste jeg har gjort noen gang. Brakk meg tilsvarende 15 ganger av å putte hendene i do. 

Bare for å være klar så skal det være et skaft på den. Man skal ikke ta hendene ned i do, men man får alltid dovann oppover underarmene..

Fordelen er at man nestem alltid kan fikse en tett dass på 30 sekunder. ( pluss den tiden det tar å dusje.

image.png.2c3d7e0e283fbb0b17a797327087aa95.png

Grendel skrev (1 time siden):

Bare for å være klar så skal det være et skaft på den. Man skal ikke ta hendene ned i do, men man får alltid dovann oppover underarmene..

Fordelen er at man nestem alltid kan fikse en tett dass på 30 sekunder. ( pluss den tiden det tar å dusje.

image.png.2c3d7e0e283fbb0b17a797327087aa95.png

Jeg får bare være glad for at jeg aldri har behøvd å lære meg dette 😅

Ekstra skrev (5 minutter siden):

Jeg får bare være glad for at jeg aldri har behøvd å lære meg dette 😅

Skifter du ikke hjul på bilen din selv heller? 

Da har du aldri blitt skikkelig voksen. 

Ok, den er grei, kanskje jeg slipper å bli voksen noen gang :P

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skifter du ikke hjul på bilen din selv heller? 

Nei, det gjør jeg ikke lenger, jeg kjører til et sted der de gjør det for meg :rolleyes:

Annonse

Ekstra skrev (Akkurat nå):

Ok, den er grei, kanskje jeg slipper å bli voksen noen gang :P

Nei, det gjør jeg ikke lenger, jeg kjører til et sted der de gjør det for meg :rolleyes:

Har sisu noen gang gjort det og vet du hvilket utstyr som trengs? 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har sisu noen gang gjort det og vet du hvilket utstyr som trengs? 

Ettersom det fremgikk av mitt svar at jeg byttet dekk tidligere antar jeg svaret lå der.

Ekstra skrev (1 minutt siden):

Ettersom det fremgikk av mitt svar at jeg byttet dekk tidligere antar jeg svaret lå der.

Særlig…. Aka har du ikke byttet dekk. 

Grendel skrev (3 timer siden):

Man skal ikke ta hendene ned i do, men man får alltid dovann oppover underarmene..

Eh, hendene er ikke i do men det skvetter dovann forbi hendene og oppover underarmene da eller? Dette skjønte jeg lite av :)

For øvrig har jeg hendene i do når jeg vasker do hver gang, endog med hansker. Det blir ikke rent ved å kun bruke dobørste, det vet da alle :)

Kayia skrev (8 minutter siden):

Eh, hendene er ikke i do men det skvetter dovann forbi hendene og oppover underarmene da eller? Dette skjønte jeg lite av :)

For øvrig har jeg hendene i do når jeg vasker do hver gang, endog med hansker. Det blir ikke rent ved å kun bruke dobørste, det vet da alle :)

Hendene i do? Det er da ikke vanlig… 

Kayia skrev (27 minutter siden):

Man holder i skaftet, dytter sugekoppen godt ned så det blir tett og røsker til gjentatte ganger for å løsne opp. Da skvetter det litt vann rundt.

Bare prøv så skal du se🙂

Grendel skrev (6 timer siden):

Man holder i skaftet, dytter sugekoppen godt ned så det blir tett og røsker til gjentatte ganger for å løsne opp. Da skvetter det litt vann rundt.

Bare prøv så skal du se🙂

Har tilgode å måtte bruke sugekopp, men jeg vasker nok doen grundigere enn noen her inne skjønner jeg. Men som sagt - bruker hansker😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...