Gå til innhold

Hvorfor er folka her så a4 kjedelige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det skulle jeg så gjerne gjort men det kan jeg ikke. Er det gøy ser borte? 

Anonymkode: 58db8...64d

Hvorfor kan du ikke? Ja det er mer spennede siden man aldri vet hvor man kommer :) og oppleve så mye forskjellig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Åssen orker du det med asperger??? Det vanlige er å ville ha forutsigbarhet og stabilitet med den diagonsen.

Anonymkode: eea34...3af

Hva er det for en teit kommentar? Folk er forskjellig 

Anonymkode: 58db8...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (1 minutt siden):

Hvorfor kan du ikke? Ja det er mer spennede siden man aldri vet hvor man kommer :) og oppleve så mye forskjellig. 

Kan du reise jorden rundt ? Er det godt betalt? 

Anonymkode: 58db8...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er det for en teit kommentar? 

Anonymkode: 58db8...64d

Teit? Det er fakta at det er slik.

Anonymkode: eea34...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åssen orker du det med asperger??? Det vanlige er å ville ha forutsigbarhet og stabilitet med den diagonsen.

Anonymkode: eea34...3af

Ser på det som en måte å komme ut av «as/psykosen». Har ikke psykose men finner ingen annen beskrivelse. Er dagene for like og jeg skal være på samme sted hele tiden, jobb 10-16 dager og alt er likt, blir det for kjedelig. Jo, jeg får sånne små angstanfall når jeg skal dra til noe ukjent igjen. Har ikke reist siden før Covid kom, så jeg var veldig stresset og engstelig og var ikke særlig glad når jeg boardet flyet. Men jeg vet at hadde jeg latt være, hadde as’n fått bygd seg sterkere. Trekkene forsvinner jo mer jeg tester meg på dette området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Teit? Det er fakta at det er slik.

Anonymkode: eea34...3af

Men en asbergers er da like forskjellig som en som har depresjon !!! 

Anonymkode: 58db8...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan du reise jorden rundt ? Er det godt betalt? 

Anonymkode: 58db8...64d

Ja jeg kan jo det. Men ikke på en gang. Jeg må jo være der jeg er og jobbe en stund. Men varierer hvilke land jeg havner i ja. Jeg vil ikke si noe om lønna. Både og. Varierer også hva jeg betaler for. Men nå tenker jeg at det er viktigere at jeg får opplevelser og erfaringer, enn å bare tenke på inntekt og leve forutsigbart og trygt hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men en asbergers er da like forskjellig som en som har depresjon !!! 

Anonymkode: 58db8...64d

Likevel er det noen fellestrekk. Dette må du nok lese deg opp på.

Anonymkode: eea34...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Likevel er det noen fellestrekk. Dette må du nok lese deg opp på.

Anonymkode: eea34...3af

Så du mener jeg kanskje ikke har as siden jeg vil ha det sånn? Kanskje jeg egentlig har EUPF da… men jeg har nå den jeg har. 
Men jeg har ønsket meg fra den så lenge. Hadde jeg valgt å leve deretter, med et trygt og stabilt liv, hadde diagnosen blitt sterkere. Men jo, det har vært steinhardt, å gå så imot følelsene sine slik. Da jeg dro alene for første gang, var jeg så nervøs de 2 dagene før jeg skulle dra at jeg blødde ut putetrekkene mine. (Neseblod). Jeg gråt masse. Men jeg trosset videre. Mestret det, kom sterkere tilbake. Så var det pån igjen. Gråt når jeg boardet flyet. Men etter 1 dag, stortrivdes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (1 minutt siden):

Så du mener jeg kanskje ikke har as siden jeg vil ha det sånn? K

Nei, ikke alle har de samme vanskene som flertallet.

Anonymkode: eea34...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, ikke alle har de samme vanskene som flertallet.

Anonymkode: eea34...3af

Det kan jo hende det blir borte hos de andre og hvis de prøver. Men det koster. Jeg ble syk av spenningen og stresset rundt å forlate alt det trygge og kjente. Blir ikke det nå lenger. Men nå skal ikke jeg råde noen med as til å prøve det. Noen liker å ha det stabilt, da får de ha det. Men jo mindre man får erfart, jo mer innestengt blir de i sin verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (18 minutter siden):

Tråden er ryddet for negativ brukerdebatt, personangrep og svar til dette.

Admin

Hvorfor i all verden var det galt å gi uttrykk for at det var bra at tråden ble flyttet til dette forumet og at jeg håper at fremtidige tulletråder også havner her? Det er da ikke personangrep!? 😮

Anonymkode: 5b9af...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvorfor i all verden var det galt å gi uttrykk for at det var bra at tråden ble flyttet til dette forumet og at jeg håper at fremtidige tulletråder også havner her? Det er da ikke personangrep!? 😮

Anonymkode: 5b9af...63a

Nei, det var svar til ett brukerangrep og ble derfor slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Savner leven og underholdning innimellom. Savner litt liv.. men har skjønt at flesteparten er på vei inn på gamlehjem.. 

Anonymkode: 58db8...64d

ja, jeg tror det er riktig at det har noe med alderen å gjøre. Vi var samme gjeng for 10 år siden, og det var mer krangling og deling av veldig private gleder og problemer. Det var sikkert mer underholdende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ja det er mange av dere rolige som alltid er så korrekte i deres svar og ordentlige! 

Anonymkode: 58db8...64d

Du får gå tilbake og lese gamle tråder fra den gang det var liv og røre her.

 

Anonymkode: eea34...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Å kalle folk her A4 er helt merkelig. Dette er forumet hvor jeg har sett færrest av A4-format for å si det sånn. Her går det an å diskutere uten å bli angrepet av en haug brukere som ikke skjønner forskjell på sak og person. Her tar ikke de fleste ting personlig, og det er så utrolig avslappende med oppegående mennesker! Ikke for å slenge med leppa om folk som ikke er det, men når brukere har noe mellom ørene så skjønner de jo hva som faktisk blir skrevet, og det er veldig befriende! Det er veldig fint å være helt uenige og likevel kunne diskutere uten at det utvikler seg til angrep og man klarer også å avslutte diskusjoner i tide. 

Så jeg vet ikke jeg. Er folk med litt innsikt og iq og med interessante problemstillinger for kjedelige og for A4 så vet ikke jeg.

Ja, det er selvsagt noen her som overalt ellers, som er litt for hårsåre og som kan tolke alt i verste mening, men det er jo helt greit det, så lenge det ikke blir gjentagende krangling. Jeg vet at jeg kan være litt bardus og "på" men faktisk så prøver jeg å være litt mer moderat her. Nettopp fordi stemningen er så god her inne det aller meste av tiden. Da blir jeg positivt påvirket også. 

Jeg tror mennesker som har utfordringer og ulike problemer som må løses, vokser mye mer som mennesker enn andre i veldig mange tilfeller. Det er egentlig ganske logisk da det kreves både kapasitet, energi, intelligens og kreativ tankevirksomhet. Og akkurat det er hverken kjedelig eller A4. 

Anonymkode: b4a53...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...