Gå til innhold

Jeg ble så glad idag

Anbefalte innlegg

Jeg har jobbet hardt for å betale ut inkassogjeld i 1,5 år. Har tatt på meg ekstravakter og levd minimalt. Har i år betalt ut over 100.000 i gjeld på den måten. Jeg har også tatt på meg ekstravakt i helga (selv om jeg egentlig ikke orker fordi jeg skal jobbe også neste helg og er sliten). Men det som er ekstra gledelig nå er jeg denne uka helt uventet får 7000 kr ekstra på konto som selvsagt skal gå til gjeld. Om noen mnd er jeg kvitt all dritten, og det er verdt å slite for det. Og nå har jeg attpåtil vent meg til en minimalistisk livsstil sånn at jeg kan begynne å spare når drittenn er ute av verden 😄 og aldri mer forbrukslån på meg 😄

Anonymkode: 5892c...be2

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/468519-jeg-ble-s%C3%A5-glad-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...